Hoi, ik wil graag met behulp van mijn HD4870 aan videobewerking doen.
Ik heb een leuk dualcoretje dat lekker snel is, maar ik vind dat het voor mijn zin toch te weinig kracht heeft. Ik kan anders maar een stuk of twee filmpjes tegelijk maken (hij is snel dus misschien lukt mij nog wel wat meer tegelijk), maar ik heb er toch ook wel een aantal nodig. Minstens twaalf filmpjes.
Wat ik dus wil is een goed videobewerkingsprogramma.
Eisen zijn:
Helaas hielp een tigtal trefwoorden googlen mij niet verder.
Je krijgt allemaal dingen met wel die woorden erin, maar niet wat ik zoek.
Ik heb verder ook niet de tijd om op ATi Stream te wachten. Schoolopdracht met deadline.
Ik heb een leuk dualcoretje dat lekker snel is, maar ik vind dat het voor mijn zin toch te weinig kracht heeft. Ik kan anders maar een stuk of twee filmpjes tegelijk maken (hij is snel dus misschien lukt mij nog wel wat meer tegelijk), maar ik heb er toch ook wel een aantal nodig. Minstens twaalf filmpjes.
Wat ik dus wil is een goed videobewerkingsprogramma.
Eisen zijn:
- Werkt op XP (32-bits) of op een open source OS (32 of 64-bits) (dat zou dan waarschijnlijk Linux zijn), het maakt me verder niet echt uit welk OS, maar als het niet XP is dan het liefste Linux.
- Kan gebruik maken van mijn grafische kaart
- Kan meerdere versies van zichzelf tegelijk draaien
- Ik kan als ik een plaatje of fragment in mijn filmpje doe dit heel kort laten duren, 5 milliseconden bijvoorbeeld
- Systeemeisen maken niet zoveel uit, dit is een mooi gamepctje dat draait als een trein (E8400, 4GB RAM, HD4870 OC 512MB)
Helaas hielp een tigtal trefwoorden googlen mij niet verder.
Je krijgt allemaal dingen met wel die woorden erin, maar niet wat ik zoek.
Ik heb verder ook niet de tijd om op ATi Stream te wachten. Schoolopdracht met deadline.