Windows media center op xbox 360 vooruit spoelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik heb Windows mediacenter aan het draaien op mijn xbox360, alles werkt goed alleen krijg ik het niet voor elkaar als ik muziek aan het luisteren ben om hem dan vooruit en achteruit te spoelen.
Heb op een forum gelezen dat ik dan LB en RB knoppen moet gebruiken, maar bij mij gebeurd er dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Schopke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik he geen antwoord op je vraag omdat ik nog geen Windows Media center gebruik.
Wel heb ik een vraag.
Als je via je Xbox in films browst die je op je PC heb staan, zie je dan een Folder icoon, of is het ook mogelijk om een film hoesje te zien (als je die tenminste bij de film gedaan heb natuurlijk)

Ik stream nu ook films van mn PC naar mn Xbox360 ,maar omdat ik geen Media Center versie heb zie ik alleen een mappen structuur

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
seninha schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:56:
Ik he geen antwoord op je vraag omdat ik nog geen Windows Media center gebruik.
Wel heb ik een vraag.
Als je via je Xbox in films browst die je op je PC heb staan, zie je dan een Folder icoon, of is het ook mogelijk om een film hoesje te zien (als je die tenminste bij de film gedaan heb natuurlijk)

Ik stream nu ook films van mn PC naar mn Xbox360 ,maar omdat ik geen Media Center versie heb zie ik alleen een mappen structuur
Ik kan ook niet in de standaart mediaplayer van de xbox spoelen, daar werkt het ook niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Nog iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Zelfs met de nieuwe dashboard opdute van de xbox lukt het me niet om te kunnen spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk,

Ik heb een andere vraag aan jou;

Ik krijg het niet voor elkaar om met mn controller in het DVD keuze menu te scrollen, hoe doe jij dat?
Dus om bijv. nederlandse subs te kiezen of whatever..
Pagina: 1