Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox update fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:35
Ik zat zojuist op firefox, een aantal site's open, en toen liep deze vast.
Ik start ff weer op, en geeft aan dat er een update is.

Ik die installeren (had geen keuze) en oude tabbladen herstellen.
Weer loopt deze vast, zo tot 4 keer toe.
Toen maar nieuw venster, zonder herstel van tabbladen. Weer liep deze binnen 10 seconden vast.

Kan dit aan de update liggen? Na 5 keer binnen 10 seconden 99%cpu gebruiken begint het me wel te irriteren. (zit nu op chrome)

Meer mensen dit probleem?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer wat meer zaken bij naam te noemen. "Een update" is wat vaag. Een update voor wat?

Het kan ook aan een extension liggen. Start Firefox in Safe-mode (Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode) en kijk of dat het oplost. Zo ja, schakel de extensions uit en stuk voor stuk weer in om te zien welke het probleem geeft.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik had er ook last van bij 3.0.0.3 > 3.0.0.4, ook gaf getfirefox.com een corrupt bestandje, en is de FTP tegenwoordig blijkbaar niet meer open om van te downloaden (releases iig).

Met firefox -safe-mode werkte de update inderdaad prima.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:35
Update van firefox... ging te snel om te zien wat voor update ;)

Inmiddels werkt het wel weer... raar :P
Bedankt! :D

Edit: werkt toch niet, kan zo niet vinden waar het aan ligt...
De ene keer bij openen pdf, de andere keer bij openen tabblad (of kiezen van ander tabblad)

naja, hopelijk werkt ie snel weer, anders moet ik wéér een ander browser zoeken ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Tonkey op 14-11-2008 18:45 ]

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-10 13:59

vizion88

Modereer deze reactie

Is de nieuwste update van FF(3.0.7) nou een stuk trager of ligt dit aan mij? Hier op het werk heeft iedereen er last van... |:(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet wat dit topic daarmee te maken heeft; ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden volgt om een eigen, nieuw topic te starten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.