Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wiimote op pc zonder driver installatie

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 10:56

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo. Ik krijg binnenkort een wiimote die ik op mijn pc via bluetooth ga aansluiten.
Lekker Half-Lifen met zo'n ding, en natuurlijk ga ik zo'n leip racestuurtje kopen en dan Need for Speed ermee spelen. Ik zie het al voor me.
Krijg ik ineens het idee om dat apparaat ook voor school in te zetten Ik mag alleen geen allerlei drivers downloaden en installeren. Een bluetooth-dongletje op usb aansluiten is bij mij op school okee, maar ik denk dat ik met de conrector problemen krijg als ik er zomaar blu-soleil op zet.
Kan ik gewoon in XP zo'n blutooth dongle aansluiten en dan de Wiimote meteen gebruiken? (of misschien na een paar muisklikken of zo, maar in ieder geval zonder gekke dingen te installeren)
Misschien is er een soort programma die ik kan openen en dan zo lang dat programma draait de wiimote kan gebruiken, of misschien hoeft dat nog geen eens?
Ik wil gewoon basis-simpel powerpoints gebruiken, ingewikkelde knoppen zijn niet nodig.

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 20:06
http://www.google.nl

Wiimote Windows XP, eerste hit _/-\o_
Je moet dus drivers installeren, klaar..

[ Voor 25% gewijzigd door Onno_Devine op 14-11-2008 18:21 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Probeer het op je eigen pc? zo moeilijk is het niet volgens mij om even je bluetooth software te deinstalleren en met eventueel wat googlen hier zelf het een en ander in te proberen?
Je geeft in je topic start niet aan wat je zelf al gevonden of geprobeerd hebt, GoT is geen vraag/antwoord machine waar gelijk uit komt wat je wilt horen; je zult zelf de basis moeten leggen voor een vruchtbare samenwerking richting een mogelijke oplossing voor je probleem.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Ik had al gekeken op een leuk aantal sites, maar ik kreeg er overal uit Drivers downloaden, drivers downloaden, drivers downloaden. First hit google? Not this time. Second hit of 30th hit trouwens ook niet.
Dus ik hoopte dat ik hier iemand zou vinden die nog wat wist. Maar idd, ik zou het kunnen uitproberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 14-11-2008 18:37 ]

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 20:06
Dan heb jij een andere google als ik...

http://uneasysilence.com/archive/2006/12/8630/
Alstu..

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Ik dacht dat dat ook een installatiedriver was.
Blijkt nu een driver zijn die meteen draait. Helemaal perfect!

En die scripts, als het je niet aanstaat maak je zelf een besturing, of je download het, wat een luxe zeg!

[ Voor 33% gewijzigd door Amanoo op 14-11-2008 21:08 ]

Pagina: 1