Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:59

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 302734 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:20:
[...]

dus je levens laden vanzelf op ? of moet je van die paketjes met levens pakken?
Het laad vanzelf op, pakketjes met een rood kruisje erop zal je niet vinden.

Je zal er, naar mijn mening, geen miskoop aan hebben. Het is een vermakelijk spel.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302734

oke dat wou ik even weten wand bij het spel Medal of Honor Heroes 2 kan je als je online speeld wel 100 keer schieten zonder dat ze worden uitgeschakeld omdat de levens opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 302734 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:20:
dus je levens laden vanzelf op ? of moet je van die paketjes met levens pakken?
Als je gewond bent, even dekking zoeken en rustig herstellen van je schotwonden :+
En je hebt de 2nd Chance (?) perk, kun je ge-revived worden door medespelers met dezelfde perk.

Ken de MoH die je noemt niet, maar in CoD:WaW (en zeker met hardcore) is het over-en-uit als je iemand goed raakt.
Als je on-line speelt, heb je niet een beperkt aantal levens, maar je re-spawnt na een aantal seconden, net zolang tot 1 partij gewonnen heeft. In sommige speltypes (search and destroy) moet je wachten op een nieuwe ronde.

Ik speel op de PC trouwens, ben wel benieuwd hoe mensen de Wii versie vinden ...

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 10-06-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Goner schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Yep ... ik kreeg gisteren eindelijk Punkbuster en (daarmee?) CoD4 (al tijden geen contacht met masterserver) weer aan de praat ... wist gelijk waarom ik WaW toch leuker vind. Werd helemaal gek van het sprayen en heli/arty.
De bolt only zijn leuk (ben er absoluut niet goed in) en er is ook een crouch/walk-only server, heerlijk, niet dat zenuwachtige gesprint en gespring.
Dat van Punkbuster had ik ook inderdaad. Opnieuw installeren hielp toen wel weer.

Bolt rifles is veel spannender inderdaad. Sommige spelers zijn echt ziekelijk goed, als ik ze dan eens ga spectaten is dat echt onvoorstelbaar :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo in middels heb ik hem gekocht voor de wii echt heel leuk! alleen heb ik wat vragen
-als je online speeld kan je dan invullen dat je alleen servers wild zonder atiller. en dogs
-als ik zelf een spel lvl open dan komt er maar niemand bij licht dat aan het lvl van jezelf of moet je gewoon heel lang wachten

alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 302734 op 12-06-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Als je een game wil hosten, moet je waarschijnlijk een paar poorten openen/forwarden in je router ... ??

EDIT: ik realiseer me net dat je voor on-line Wii games (tenminste degene die ik ken) friendcodes moet uitwisselen ... werkt dat voor CoD ook zo ??

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 12-06-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Damn, mappack #2 ziet er vet uit, * Nakebod wants! Alleen "uiteraard" nog niet voor de PC versie te verkrijgen :(
Die nieuwe zombiemap ziet er vet groot uit, en een heel leuk nieuw wapen :D En Banzai lijkt me ook een vette map.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33
Nakebod schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:49:
Damn, mappack #2 ziet er vet uit, * Nakebod wants! Alleen "uiteraard" nog niet voor de PC versie te verkrijgen :(
Die nieuwe zombiemap ziet er vet groot uit, en een heel leuk nieuw wapen :D En Banzai lijkt me ook een vette map.
Heb de mappack gisteren gedownload (Xbox360) levels zijn idd wel vet, vind die met de submarines de minste. Zombies heb ik niet gedaan, die heb ik van map pack 1 ook maar 1x gedaan dus bij map pack 2 zal de teller wel op 0 blijven staan :P
Edit: maps vind ik ook beter dan map pack 1, daar vind ik eigenlijk alleen knee deep leuk

[ Voor 7% gewijzigd door Caeruleus op 12-06-2009 22:06 ]

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan ik het speltype Offline co-op selecteren bij het spel op de wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 10:14
Zag dat het double xp weekend is. Het vreemde is alleen dat bij free for all kils ik wel 10 punten in beeld krijg, echter er uiteindleijk maar 5 punten worden opgetelt.

Geldt de double xp alleen voor de nieuwe mappack? Op callofduty.com wordt daar verder niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Is er al iets bekend of Map-Pack 2 ook voor de PC uit komt?
Ziet er nl. wel heel cool uit :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Vooralsnog is de PC versie "onbekend".

Mappack #1: 19 Maart - PS3/XBOX360
Mappack #1 9 April - PC

Mappack #2: 11 Juni - PS3/XBOX360
Even een schatting n.a.v. de oude relese:
Mappack #2 +21 dagen (:?) - 2 Juli (:?) - PC

Tot nu toe zijn er 3 mappack releases op een donderdag geweest, het zegt natuurlijk weinig, maar de kans is groot dat de 4e dat ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Caeruleus schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:06:
[...]

Heb de mappack gisteren gedownload (Xbox360) levels zijn idd wel vet, vind die met de submarines de minste. Zombies heb ik niet gedaan, die heb ik van map pack 1 ook maar 1x gedaan dus bij map pack 2 zal de teller wel op 0 blijven staan :P
Edit: maps vind ik ook beter dan map pack 1, daar vind ik eigenlijk alleen knee deep leuk
GEEN ZOMBIES?? kerel.. dat is zo fucking ruig he..

speelt hier niemand shi no numa? want toen die doggies eerste keer kwamen schrok ik me helemaal de tering.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Henkje.doc schreef op zondag 14 juni 2009 @ 07:45:
Zag dat het double xp weekend is. Het vreemde is alleen dat bij free for all kils ik wel 10 punten in beeld krijg, echter er uiteindleijk maar 5 punten worden opgetelt.

Geldt de double xp alleen voor de nieuwe mappack? Op callofduty.com wordt daar verder niet over gesproken.
speel maar eens headquarters of domination, dan krijg je gewoon 20xp per kill, en dan ook nog eens 10xp voor het behouden van je punten/headquarter...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

aaaido schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:09:
leuk op de PC, maar wat een ramp op de wii.

Wie verzint er nou zon belachelijke besturing :p.
Op de PC is t ook niet rozengeur en maneschijn. Echt teveel servers zijn gemod naar HC, en/of fast-rank, al wil je graag CoD5 multiplay spelen zoals het origineel bedoelt is (alle maps, wapens, etc zijn daar ook naar gemaakt) dan moet je wel heel lang zoeken naar een redelijke server.

CoD5 op de PS3 en 360 is naar mijn mening veel beter omdat je daar nauwelijks last van hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 295095 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:11:
[...]

Op de PC is t ook niet rozengeur en maneschijn. Echt teveel servers zijn gemod naar HC, en/of fast-rank, al wil je graag CoD5 multiplay spelen zoals het origineel bedoelt is (alle maps, wapens, etc zijn daar ook naar gemaakt) dan moet je wel heel lang zoeken naar een redelijke server.

CoD5 op de PS3 en 360 is naar mijn mening veel beter omdat je daar nauwelijks last van hebt,
HC is toch ook gewoon COD of mis ik nu iets? Hardcore is gewoon leuker om te spelen vind ik. Niets geen hud, sneller dood.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb een probleempje.
Ik heb CoD:WaW origineel via steam, mijn maat heeft een key gekocht van g2play.net, kunnen wij nu zombie co-op doen?
Want als ik een server start met zombie dan krijgt hij: 'game session no longer available' na een tijdje (na het accepteren van de game invite) en hetzelfde als hij host.
Daarna hebben we via Hamachi een LAN game geprobeerd te maken, daarvoor hadden we een LAN-fixed .exe nodig (waarbij je ook 'Verruckt' niet kon kiezen) toen werkte het wel (helaas alleen 'Nacht ter Untoten') alleen na een halve minuut spelen disconnect hij en krijgt de host de melding : 'There are not enough players to continue the game". We hebben allebei blokkering opgeheft, ik heb Vista ultimate en hij windows XP.
Kan iemand ons helpen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Co-op, en daarmee dus ook zombie, is imho een waardeloos stukje implementatie (Op de PC iig.)

Het kwam hier geregeld voor dat ik met 2 vrienden ging spelen (Altijd via Invite Friend), en de 1 kon altijd joinen, de ander soms.
Of nog leuker: ik start nu een potje, alles werkt. Na een uur of wat gaan we nog een ronde doen, werkt het ineens voor niemand.
Op zo een moment konden vaak wel non-friends joinen via de internet lijst... Vrij logisch toch :+

Probleem zit hem denk ik in NAT, danwel firewalls. Ookal had ik (zover ik weet) de juiste poorten open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Afgelopen weekend me kostelijk vermaakt met de nieuwe maps en zombi-nation. Heel prettig ook dat je mij MP ervoor kan kiezen om alleen de nieuwe maps te spelen. Zo maak je ze sneller eigen.

Grafisch zijn de nieuwe maps echt fantastisch. Er is duidelijk veel tijd aan besteed. Ik heb ze alleen nog maar in team deathmatch modus gespeeld, dus ik weet niet hoe het zit met de HQ, S&D of domination punten.

Erg leuk hoe ze met elke mappack ook de zombi-nation opnieuw uitvinden. Ik vond de vernieuwingen bij Mappack1 al briljant. Het was alsof je er een compleet nieuw spel bijkreeg. De nieuwe zombi-nation bij mappack2 vereist ook weer een compleet nieuwe manier van spelen. Alsof je in een horror-survival film zit. Echt enorm leuk.

Ik kan iedereen de mappack van harte aanbevelen.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07
Nakebod schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:14:
Co-op, en daarmee dus ook zombie, is imho een waardeloos stukje implementatie (Op de PC iig.)

Het kwam hier geregeld voor dat ik met 2 vrienden ging spelen (Altijd via Invite Friend), en de 1 kon altijd joinen, de ander soms.
Of nog leuker: ik start nu een potje, alles werkt. Na een uur of wat gaan we nog een ronde doen, werkt het ineens voor niemand.
Op zo een moment konden vaak wel non-friends joinen via de internet lijst... Vrij logisch toch :+

Probleem zit hem denk ik in NAT, danwel firewalls. Ookal had ik (zover ik weet) de juiste poorten open staan.
Die co-op / online functie via internet werkt niet alleen in COD af en toe bagger. Dat heb ik ook met andere games. Zie ik iemand online, vraag ik of hij wil joinen (of ik join hem) en dan werkt het niet. Nadat de hele router hier open is gezet (heb toch een goede virusscanner) werkt het ook maar af en toe. Maar ik heb het idee dat het probleem niet bij de 360 of bij Microsoft ligt, maar gewoon bij de provider.

Daarom speel ik vaak ook met mn vrienden op de pc via Hamachi. Dan werkt het vaak wel omdat het via lan lijkt te gaan. Al heb ik zoiezo het idee dat het hele netwerken en internetten altijd zo ongelofelijk omslachtig gaat. Ip adressen, poorten, firewalls, routertje hier, verbinding daar. Oké, het kan een atoomaanval aan, maar echt gemakkelijk wordt het er niet op.

Maar goed, gister ff een race stuur gehaald. Hoewel ik mn rijbewijs gewoon heb, moet ik echt wennen aan zo'n stuurtje. Heb nogal de neiging om te gaan slingeren. Vooral Forza2 is bij mij een ramp. Heb het idee dat ik met de controller (waarmee ik doorgaans racegames doe) echt gewoon een factor 5 sneller ben.
Zal wel gaan proberen te oefenen, maar weet niet of het me uiteindelijk zal lukken. Iemand nog een truukje hiervoor? Heb vooral problemen met het sturen naar de juiste richting. Moet telkens bijsturen e.d.
In de auto nooit last van :+

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

Bor de Wollef schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:04:
[...]

HC is toch ook gewoon COD of mis ik nu iets? Hardcore is gewoon leuker om te spelen vind ik. Niets geen hud, sneller dood.
Ik vind dat de essentie van COD niet bij het realisme van HC hoort, de maps, gameplay en balances passen daar helemaal niet op aan, al wil je de echte CoD ervaring hebben dan moet je heel hard zoeken naar normale servers. CoD HC servers maken van CoD een slechte simulatie onder het mom van ''meer realisme'', dan zeg ik dat de CoD community (PC) beter bij zn leest kan blijven, laat het realisme dan over aan andere spellen die er veel beter in slagen.

Voor mij was de opkomst van de HC servers, waardoor het heel erg moeilijk werd om nog goede servers te vinden die de normale CoD gameplay c.q. ervaring aanbood, de reden om CoD5 van de hand te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

mr. TCB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:54:
Afgelopen weekend me kostelijk vermaakt met de nieuwe maps en zombi-nation. Heel prettig ook dat je mij MP ervoor kan kiezen om alleen de nieuwe maps te spelen. Zo maak je ze sneller eigen.

Grafisch zijn de nieuwe maps echt fantastisch. Er is duidelijk veel tijd aan besteed. Ik heb ze alleen nog maar in team deathmatch modus gespeeld, dus ik weet niet hoe het zit met de HQ, S&D of domination punten.

Erg leuk hoe ze met elke mappack ook de zombi-nation opnieuw uitvinden. Ik vond de vernieuwingen bij Mappack1 al briljant. Het was alsof je er een compleet nieuw spel bijkreeg. De nieuwe zombi-nation bij mappack2 vereist ook weer een compleet nieuwe manier van spelen. Alsof je in een horror-survival film zit. Echt enorm leuk.

Ik kan iedereen de mappack van harte aanbevelen.
ej, hoe doe je dat, dat je alleen die nieuwe maps speelt? want ik zit de laatste week elke avond wel zeker 2 uurtjes te knallen.. en ik heb ze nog niet voorbij zien vliegen?

ennuh, voeg me ff toe op PSN, dan kunnen we ff samen zombies raggen... want de meeste online dudes die kan ik wel de tering in meppen (daarom mag ik ook geen headset van me vriendin..vind ze zielig voor die mennekes haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
heeft er iemand tips om ver te komen met zombies: verruckt? Met zn vieren alle deuren op 1 na openen en dan campen gaat aardig goed, maar verder dan level 16/17 kom ik niet.

Heb een glitch geprobeerd om meer wapens te kunnen krijgen, maar dat lukt me niet...
heb deze geprobeerd: http://www.youtube.com/watch?v=LZhZNuNaOBs

iemand nog andere tips? tot level 16 kom je wel een heel eind met juggernaut en een shotgun met fast reload

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Alle deuren openen is imho nogal klote. Alles vanuit de Thompson kamer heeft mijn voorkeur, 1 ingang, 2 ramen, en hooguit een enkele door de muur.
Het team dat "links" zit, waar de juggernog automaat staat, (Geen juggernaut toch?) rond level 5/6 alle deuren openen tot ze de elektriciteit kunnen inschakelen, en eventueel nog tot je bij de fast reload kan.
De rechterkant alleen de kamer openen waar de Thompson ligt.
Als je geluk hebt verniel je de surprise kist een paar keer, en spawned die kist in de Thompson kamer.

Nu is level 17+ wel vrij lastig om te halen, klein foutje en je bent dood, en dan gaat het snel met de rest van het team :)
En als ze dat al overleven, heb jij nooit de tijd om 1 of 2 goede wapens te kopen, en alle perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
vanacht samen met twee amerikanen tot level 23 gekomen:) was toch een hele prestatie! We zijn op het balkon gebleven bij de electric room en hebben de electric room vanaf de rechter kan opgemaakt. De deuren naar de electric room vanaf het balkon hebben we dicht gelaten. Op die manier kwamen de zombies slechts van twee kanten;

de trap op, dan het balkon op
en door de ingang op het balkon

beide zijn vrij makkelijk tegen te houden omdat bij de eerste ze een redelijk lang stuk rechtdoor moeten lopen wardoor je ze makkelijk kunt neerschieten, en bij de tweede ingang moeten ze eerst een "raam" kapot maken. Dus als jij dat raam gewoon continue blijft repairen en maar blijft schieten zijn ze ook daar redelijk goed te stoppen.

Veel hoger dan level 23 kun je volgensmji niet komen, want toen moest ik al 4 keer schieten met die groene gun! (weet niet hoe die heet, die groene energie schiet ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

RayGun, ja volgens mij is zombie niet uit te spelen of te halen want blijft maar doorgaan. Alleen met cheats of glitches kom je verder, je moet ook geluk hebben met de wapens maar die doen uiteindelijk ook geen damage meer zoals je zelf al aangaf. Verder is dat een goede taktiek, dan moeten ze idd ver lopen en kun je maximaal op ze knallen en kogels die je mist raken wel weer een andere zombie.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
Ben echt trots op Treyarch. Hun map-packs zijn gewoon fantastische en het geld gewoon waard. Ze voegen nieuwe wapens ( in zombie mode ) , nieuwe spraak geluiden ( ook in zombie mode ) , geweldige maps, en andere dingen zoals perk automaat. Ze besteden er veel aandacht aan en dat wordt geapprecieerd door de cod communituy ( map pack 2 is 1 miljoen keer verkocht in de eerste week :o ).

Ik kan weer een tijdje cod:waw spelen :D Treyarch moet echt een 2WO zombie game maken :D maarja ze zijn al weer bezig met CoD7: Vietnam at War :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

NeoMe schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:34:
RayGun, ja volgens mij is zombie niet uit te spelen of te halen want blijft maar doorgaan. Alleen met cheats of glitches kom je verder, je moet ook geluk hebben met de wapens maar die doen uiteindelijk ook geen damage meer zoals je zelf al aangaf. Verder is dat een goede taktiek, dan moeten ze idd ver lopen en kun je maximaal op ze knallen en kogels die je mist raken wel weer een andere zombie.
Denk dat er idd geen echt einde aan zit.
Volgens mij is level 19 of 20 het hoogst wat ik ooit gehaald heb in Nazi Verruckt.
De oude zombiemap denk ik ook rond level 20, is weer een tijd geleden dat ik die gedaan heb.

Speel heeeeel af en toe met /sf_use_ignoreammo 1, dan is het leuk als je de raygun hebt, je blijft maar knallen zonder reload.
Echter betekend dat nog niet dat je ineens een aantal levels verder komt, zonder cheats ben ik verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ach, zombies knallen is gewoon fun. Op de PC ook een sloot custom maps gedownload. Dan met zijn 3en(in 1 kamer, niet via internet of zo) lekker zombies knallen. Kan me daar prima een paar uurtjes mee vermaken! Het is dan meer de lol die we hebben dan 'ow kewl, we zijn tot level 56294 gekomen'.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
het is wel echt super verslavend...vooral als je met drie andere bent die ook redelijk goed zijn en ze ook voice chat gebruiken is het echt cool.

wat ik wel echt een minpunt vind is dat je je perks kwijt bent als je dood gaat... dat kost je zo 10.000 punten, kom je nooit meer bovenop als je al in level 10 zit ofzo

oja en waarom krijg je voor zombies killen eigenlijk een xp's :?

[ Voor 9% gewijzigd door FireFoz op 23-06-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

FireBladeX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:40:

Ik kan weer een tijdje cod:waw spelen :D Treyarch moet echt een 2WO zombie game maken :D maarja ze zijn al weer bezig met CoD7: Vietnam at War :+ :Y)
ah zo, wordt deeltje 6 dan overgeslagen? of gaan ze gewoon voor lucky number 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Anoniem: 209081 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:24:
[...]
ah zo, wordt deeltje 6 dan overgeslagen? of gaan ze gewoon voor lucky number 7?
Hoezo, als je beeetje doortelt dan is Call of Duty - Modern Warfare 2 nummer 6.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Behalve dan dat Call of Duty - Modern Warfare 2 helemaal niet gaat bestaan, en er dus ook (nog) geen "6" komt.
Zoals een tijd terug in het nieuws, IW gaat alleen nog maar Modern Warfare maken, zonder de naam Call of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ik ben eigenlijk pas begonnen aan CoD5, en nu na 3 dagen level 27 :).
Eindelijk heb ik al wat fatsoenlijke wapens vrijgespeeld, maar ben nu eigenlijk opzoek naar gotters die het ook op de x360 spelen. Lijkt me namelijk veel leuker om het met wat gotters te spelen dan met random strangers.
Wil je me toevoegen me gamertag is Vorenii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Had het spel bij de release op de PC uitgespeeld, online vond ik de PC minder omdat het er voor mij 'casual gamer' altijd wel gasten zijn op redelijk 'standaard casual servers' die betere hardware (muis, toestenbord) hebben, en dan nog de verschillende 'modes' waar je iets speciaals moets hebben (mods/hc mode).

Van het weekend toch maar de Playstation 3 versie gehaald bij de Media Markt voor € 25,-. Vooral om shooters te leren spelen op een console. Ik was een beetje huiverig voor de graphics omdat ik de PC gewend was (Full Option). Gelukkig viel dit heel erg mee, je mist wat AA, en de echt hoge resoluties (1280 x 720 pixels wordt gewoon geupscaled naar 1920 x 1080 pixels). De singelplayer en coop geven nog steeds die rush, en multiplayer is een verademing. niet verwacht dat ik het zo chic zou vinden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jumpman schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:46:
Ik was een beetje huiverig voor de graphics omdat ik de PC gewend was
Valt zo te lezen wel mee op de PS dan ... ik speel WaW al sinds november op de PC en heb net de Wii versie kado gekregen ; da's wel even omschakelen zeg. Niet alleen beeld, maar vooral de Wiimote/nunchuk ipv muis & keyboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wil de zombie mode spelen maar zit nu al zeker 10min te wachten op een speler! Duurt het altijd zo lang bij deze mode? En je kan toch kiezen uit 3 levels? Dacht dat er in de nieuwe map pack ook zombie levels bij zaten.

[ Voor 75% gewijzigd door Wackmack op 07-07-2009 04:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Speel nu de zombie nazi solo want online is er geen actie. Nu speelde ik gister online 1 level en dan zie je teminste waar ze vandaag komen, kan je deze optie aanzetten in de solo mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik denk dat je wat poorten van je router moet open zetten want volgens mij kan er niemand inkomen. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Nou, ik constateer hetzelfde als Versteegrob, terwijl ik alle andere multiplay servers (meestal rond de 3500) zonder enkel probleem binnenhaal en kan spelen. Ook op CoH heb ik nergens problemen mee. Dus ik vermoed dat er gewoon vrijwel geen mensen zijn die die zombie mode spelen. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen aangezien de multiplayer mode veel vetter is :P (Ik speel op de PC)

btw, als ik bij een maat van me op de PS3 zombie mode wil gaan spelen zit ik af en toe ook 10/15 minuten te wachten voordat er uberhaupt 1 persoon bijkomt, en daar is uiteraard geen sprake van poorten openzetten ;)

[ Voor 21% gewijzigd door M4DMan op 07-07-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Raar he mensen want ik kan alles spelen behalve deze speelmode. Ja of je moet 15 min wachten of iemand. Echt jammer want vind deze mode echt de shit! Is er een kans dat deze mode in CoD6 er ook in zit?

Ga nu maar weer 15min wachten op een speler

Yes binnen 5sec direct een level kunnen joinen met 4 man! Te vet dit

Welk wapen is het beste in level 1, vind de bar wel oke maar die maait niet echt lekker door

[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 07-07-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand een tip hoe je zover mogelijk kan komen in het eerste zombie level. Tot en met level 8 houden we het met ze vieren meestal wel vol, daarna maken we de deur beneden open, nu heb je de Thompson en een double shotgun beschikbaar en natuurlijk de X-doos. Heel heel soms heb je hier een goed wapen uit, het nadeel is als het magezijn op is je gelijk een nieuw wapen moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:13
Versteegrob schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:01:
Iemand een tip hoe je zover mogelijk kan komen in het eerste zombie level. Tot en met level 8 houden we het met ze vieren meestal wel vol, daarna maken we de deur beneden open, nu heb je de Thompson en een double shotgun beschikbaar en natuurlijk de X-doos. Heel heel soms heb je hier een goed wapen uit, het nadeel is als het magezijn op is je gelijk een nieuw wapen moet kopen.
2 man verdedigen de deur, 2 overige 2 pakken de ramen en de " muur" . De zombies komen in golven. Na elke golf is er een soort van pauze. In de pauze gaan de 2 mannen van de deur de andere kamer in en maken de planken voor de ramen. Ze regel je nog meer tijd om even ammo en wapens op te toppen. Zorg alleen dat je optijd weer met zijn vieren bent teruggevallen naar startpositie.

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Oke ga het gelijk ff proberen maar dit is altijd wel heel moeilijk te regelen omdat je zelden met NL'ERS speelt.

Dus 2 mensen in de help kamer waar de zombies van 3 kanten komen en 2 mensen in het begin gedeelte waar ze van 5 kanten kunnen komen. Maken jullie de weg naar de trappen wel is vrij? Daar liggen wel granaten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Call of Duty: World at War PC Patch 1.5 – Sponsored by Treyarch & GGL
Submitted: July 17th, 2009

Notes:

* 3 new MP maps: Banzai, Corrosion, Sup Pens!
* 1 new Zombie map with a new weapon (the Wunderwaffe DG-2), flaming Hell Hounds, new traps, and more: Shi No Numa!
* CO-OP hosts can now kick players from their lobby
* Improved dog spawning in MP
* Addressed an issue with Zombie pathing• Fixed an instance of the player model displaying incorrectly
* Some unhandled exception errors have been addressed
* Improved server browser’s refresh functionality when the Source is set to ‘Favorites’
* Added support for CODTV
* “cg_DrawFPS 1” now only displays FPS and cg ms/frame
* Added RCon command "teamstatus" to display players’ team information
* Mods: Added joinsquad script function
* Mods: Players can now join CO-OP lobbies that are hosting map names with more than eighteen characters
* Mods: Users can now load custom maps when the usermaps folder contains fifty or more custom maps
* Mods: Removed the loading of duplicate assets that contributed to the ‘2048 materials’ error
* Mods: Increased the amount of mods displayable in the Mods menu
* Mods: Fixed a crash related to the mod.arena file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel een stuk meer cod4 dan cod:waw voor diverse redenen, maar ik vind het wel nice van treyarch dat ze zoveel extra maps toevoegen, iets wat iw bij cod4 ook wel mag doen, maar deze zijn nu wel te druk bezig met MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Er zijn al iets van 7 patches geweest voor cod4 en volgens mij had je er ook wel een paar waar nieuwe maps bij kwamen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Leuke nieuwe zombie map zeg! Dit keer met japanse zombies ;) en een nieuw wapen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T!m0n schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:41:
Er zijn al iets van 7 patches geweest voor cod4 en volgens mij had je er ook wel een paar waar nieuwe maps bij kwamen als ik me niet vergis.
ja zeker, maar niet zoveel als bij cod:waw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Dinictus208 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:57:
Leuke nieuwe zombie map zeg! Dit keer met japanse zombies ;) en een nieuw wapen.
Gisteren de hele dag me zijn 3en de nieuwe zombie map gespeeld. Hij is erg leuk!! Wist alleen niet wat me overkwam toen die honden de eerste keer ten tonele verschenen :P

Dat nieuwe wapen is tijdens een stroom zombies niet echt praktisch, te sloom en te weinig kogels. Gelukkig zit de oude zapper ook nog in het kistje ergens ;)

De map is lekker groot. De zipline is grappig maar niet echt bruikbaar. Vooral omdat het lang duurt voordat ie gebruikt kan worden. Dat ronddraaiend geval is ook grappig, maar ook dat duurt te lang voordat je hem weer kunt gebruiken. Maar toch: dit is de leukste zombiemap die ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 23:36
Gisteren even kort de drie nieuwe MP maps gespeeld. Banzai is echt wel een mooi level. Vanavond maar eens in team-play proberen. Ze mogen wat mij betreft wel meer levels zoals Banzai en Knee Deep maken :9 .

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

drZymo schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:49:
Gisteren even kort de drie nieuwe MP maps gespeeld. Banzai is echt wel een mooi level. Vanavond maar eens in team-play proberen. Ze mogen wat mij betreft wel meer levels zoals Banzai en Knee Deep maken :9 .
Dat zijn de oude.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 24-05 23:36
Knee Deep wel ja, maar Banzai niet. Die zit pas in deze mappack.

Wat ik bedoelde is dat ik de kaarten zoals Knee Deep en Banzai leuker vind dan de originele kaarten.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

drZymo schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:40:
Knee Deep wel ja, maar Banzai niet. Die zit pas in deze mappack.

Wat ik bedoelde is dat ik de kaarten zoals Knee Deep en Banzai leuker vind dan de originele kaarten.
Je hebt gelijk..
Dat zijn super mooie levels..

Sub Pens vind ik ook wel fijn spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Wat betekent een ster helemaal rechts achter je gamertag (online naam) in de lobby (dus niet links bij je ranking)?

Komt dit omdat ik de game vroegtijdig verliet, er stond toen de "Host Ends Game" terwijl dit helemaal niet de bedoeling was. Ik moest de huisdeur openen voor iemand die op bezoek kwam. Doordat ik toen de game verliet, stopte voor iedereen een spel. Dit wil ik niet, wat kan ik hier tegen doen? Staat hier een straf op?

Het betreft de PS3 versie. Ik ben nieuw met dit soort shooters online en kon op google niets vinden m.b.t. de ster achter mijn naam.

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 20-07-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Jumpman schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:09:
Komt dit omdat ik de game vroegtijdig verliet, er stond toen de "Host Ends Game" terwijl dit helemaal niet de bedoeling was. Ik moest de huisdeur openen voor iemand die op bezoek kwam. Doordat ik toen de game verliet, stopte voor iedereen een spel. Dit wil ik niet, wat kan ik hier tegen doen? Staat hier een straf op?
Voor zover ik weet: kun je niks tegen doen. De persoon met de beste overall connectie wordt automatisch de host van de hele game. Als die weggaat, eindigt de game. Dit is simpelweg een technische beperking en voor zover ik weet staat hier geen straf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph3n0m
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-05-2020
Dat geeft mij altijd een slecht gevoel om weg te gaan als ik host.
Het spel verpesten voor de rest, soms laat ik mijn ps3 dan even het potje afdraaien en als ik er nog een keer langskom zet ik hem dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Jumpman schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:09:
Wat betekent een ster helemaal rechts achter je gamertag (online naam) in de lobby (dus niet links bij je ranking)?
Niemand die weet wat de ster betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er komen in augustus alweer 3 nieuwe maps uit ?!

"Zo kunnen gamers vanaf volgende maand aan de slag met de maps: Battery, Revolution en Breach."

http://www.nu.nl/games/20...ck-voor-world-at-war.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
Goner schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:53:
Er komen in augustus alweer 3 nieuwe maps uit ?!

"Zo kunnen gamers vanaf volgende maand aan de slag met de maps: Battery, Revolution en Breach."

http://www.nu.nl/games/20...ck-voor-world-at-war.html
Zet dan meteen deze link er bij: http://www.callofduty.com/supplies/wawmappack3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het verbaasd me echt hoeveel DLC er wel niet uitkomt voor deze game. Zoiezo de kwaliteit van de DLC mappen is erg hoog. Er zit dan ook toch nog wel kwaliteit bij Treyarch voor de mappen.
Ik hoop trouwens dat er nog een leuke kleine map bij komt. Dome en Banzai zijn erg leuk om te doen met splitscreen en ik hoop dat er nog 1 bij komt die ook lekker klein is om te spelen met mn huisgenoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik koop in ieder geval geen map packs meer, voor de consoles maar blijven betalen terwijl de pc gebruikers het gratis krijgen, dat klopt niet mijn inziens

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja dat is wel waar, maar ik vind ze wel de moeite waard. Bovendien heb ik laatst een heleboel MS points ingeslagen, dus dat kan er wel af.
Voor de PC heb ik hem ook trouwens, maar dat speel ik toch minder vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Ik ben pas net 3,5 week week bezig met COD:WAW op de PS3 (speelde voorheen PC), ik verbaasde me wel over de prijzen van de mappacks (€ 9,99 per stuk). Twijfelde al ze te kopen maar nu er een derde mappack komt zie ik er denk ik toch maar helemaal vanaf. Ik heb de game voor € 25,- gekocht en daar zou nu nog € 29,97 bijkomen voor de drie mappacks. Nu wacht ik wel tot Modern Warfare 2 komt. Ik vindt € 29,97 wel erg veel t.o.v. de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
deze gast op dit forum heeft op 20-6 al geraden dat Der Riese de volgende zombie map wordt, wel erg knap :) het schijnt dus ergens op de radio in het spel voorbij te komen.

http://boardsus.playstati...sage?message.uid=42756140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
FireFoz schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:23:
deze gast op dit forum heeft op 20-6 al geraden dat Der Riese de volgende zombie map wordt, wel erg knap :) het schijnt dus ergens op de radio in het spel voorbij te komen.

http://boardsus.playstati...sage?message.uid=42756140
ben ik wel is nieuwschierig welke map en welke radio ;)

net ff gezocht mar kan niet zo 1 2 3 wat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Check dit:

http://callofdutyzombies.com/Theories.html

Lijkt wel LOST de serie zoveel moet je uitpluizen!
Gaaf zeg dat zoiets doen met de zombie maps. Der Riese lijkt me echt supergaaf worden. Wapens modden, portals! Misschien en map waar je het "eind" mee kan halen?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Jumpman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:59:
Ik ben pas net 3,5 week week bezig met COD:WAW op de PS3 (speelde voorheen PC), ik verbaasde me wel over de prijzen van de mappacks (€ 9,99 per stuk). Twijfelde al ze te kopen maar nu er een derde mappack komt zie ik er denk ik toch maar helemaal vanaf. Ik heb de game voor € 25,- gekocht en daar zou nu nog € 29,97 bijkomen voor de drie mappacks. Nu wacht ik wel tot Modern Warfare 2 komt. Ik vindt € 29,97 wel erg veel t.o.v. de PC versie.
Zo'n gevoel heb ik helaas ook...Ik haal mijn spellen voor <30 euro uit asia en ik ga niet zo'n bedrag neerleggen voor mappacks waar ik dus een compleet nieuw spel voor kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik vind het wel erg cool hoe die maps van zombie nazi's met elkaar te maken hebben en niet zo maar random maps zijns. Overigens vind ik Shi no numa erg tegen vallen, heb hem vrijdag gekocht maar was er na een paar keer spelen al wel weer op uit gekeken. Je kunt er eigenlijk vrijwel geen tactiek hanteren, want je kun nergens echt een saferoom maken ivm die hellhounds. Ook vind ik de map erg chaotisch... mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar verruckt.
Ik las dat in de nieuwe map Der Riese ook hellhounds zitten, erg jammer...

Ook zouden ze een mogelijkheid moeten geven om verder te kunnen komen, als je in coop in split screen speelt of in solo bijv, dan zou je moeten kunnen saven.... het is nogal frustrerend om elke keer weer de eerste 12 levels te doen voordat het een beetje moeilijk wordt (kost al gauw 20 minuten)

[ Voor 21% gewijzigd door FireFoz op 26-07-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Een nieuwe patch versie 1.06 voor COD:WAW.

Wijzigingen volgens het forum: http://www.callofduty.com...cd564f6f7ce9e04c08f99d0a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:34

Arethusa

Niet die server

Jumpman schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:56:
Een nieuwe patch versie 1.06 voor COD:WAW.

Wijzigingen volgens het forum: http://www.callofduty.com...cd564f6f7ce9e04c08f99d0a4
Dit topic staat wel in het CoD:WaW Playstation 3 forum. Die zal, neem ik aan, ook daarvoor wel bedoeld zijn.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:13
Vandaag ook CoD 5 gekocht is er nog een Tweakers Tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-06 22:16
Ik had in de level ''hard landing'' een bug in het spel. Wanneer je die 4 AA guns hebt uigeschakeld gebeurt er niks meer. Die man met die communicatie ding stond niet bij de regroup. Dus er gebeurde niks. Heel vervelend, moest de hele level opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nneeed map pack 3 _/-\o_
Die nieuwe zombie map word volgens mij gruwelijk.
Nog eventjes geduld, en dan word het weer zombie's wacken :D

Update: Mappack 3 is uit :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 06-08-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
Ik wou hem eerst niet aanschaffen (map pack 3) maar ik ga hem zo toch maar downloaden :X Ik ben benieuwd. :)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caeruleus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:51:
Ik wou hem eerst niet aanschaffen (map pack 3) maar ik ga hem zo toch maar downloaden :X Ik ben benieuwd. :)
.
Zin om een potje te spelen? Ik vind de nieuwe zombie map echt goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 06-08-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
Anoniem: 44492 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:07:
[...]

Zin om een potje te spelen? Ik vind de nieuwe zombie map echt goed.
Note to myself: als je nieuwe xbox punten bestelt en je wil meteen spelen dan moet je ze niet bij gamehubs bestellen. :X Ik ben nu 2 uur aan het wachten op een mailtje met de code. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:59

Arfman

Drome!

Ik heb vandaag Windows 7 geinstalleerd (RTM), waar ik eerst de RC had draaien.

COD:WAW stond nog geinstaleerd op mijn D:\ schijf, dus na installatie DirectX9 kon ik spelen. Echter, hij blijft vragen om mijn account. Ik heb het CodWaW mapje al teruggekopieerd naar C:\Users\Arfman\AppData\Local\Activision\CoDWaW (daar had ik hem ook vandaan gehaald), echter "ziet" hij dit niet. Hij wil steeds een nieuw account aanmaken, en wat ik ook probeer, dat lukt niet (ook als Administrator gerund).

Hoe krijg ik mijn gebackupte profiel weer in Call of Duty?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb de PC versie via steam dus die mp3 duurt voor mij nog wel ff.
kan iemand er iets over vertellen? is tie PHAT? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
de MAPPACK 3 voor de PS3: Note.. wat is die server vol zeg.. duurt een eewigheid om een game te vinden en te starten..
of ligt dit alleen aan mij?

[ Voor 4% gewijzigd door Cevel op 07-08-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
Dinictus208 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 19:51:
Ik heb de PC versie via steam dus die mp3 duurt voor mij nog wel ff.
kan iemand er iets over vertellen? is tie PHAT? :*)
:Y Vanmorgen ff gespeeld (Xbox 360), het viel me op dat er veel met verdiepingen is gewerkt, dus dat je in de (kapotte) gebouwen zowel boven als onderlangs kon lopen. Zombies speel ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe zombie map is wel hard, ben tot level 21 gekomen.
Wat later vooral erg fijn werkt is teleporten, proberen dat er een goede power-up verschijnt.
Dan weer wegrennen (plus wat zombies ommaaien natuurlijk :+ ). en op naar de volgende teleport.
Je krijgt niet altijd een power-up als je teleport heb ik gemerkt, maar wel vaak.
Heb ook 2x meegemaakt dat er een helldogg verscheen :P .
Ook heb ik nu al een aantal wapens in de pack & punch apparaat geduwd en wapens worden inderdaad een stuk sterker. Erg leuk was de handgun die lijkt dan grenaten te schieten ofzo, en nog hard ook.
Flamethrower is ook een leuke, veel dmg en minder cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, mijn probleem (Arfman in "[Multi] Call of Duty: World at War - De...") is opgelost. Bleek dat je de zooi weer helemaal opnieuw moest installeren, toen patchen naar 1.2, toen van 1.2 naar 1.4, toen van 1.4 naar 1.5 en toen kon ik het profile terugkopieren. Wat een drama.

Wist niemand dit hier? Herinstalleert niemand z'n Windows? Of is mijn vraag ondergesneeuwd tussen de consolegamers?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
Hallo allemaal,

Ik ben dringened op zoek naar mensen die een klein beetje skill hebben met Nazi zombies, heb alle mappacks gekocht tot nu toe, en geen enkel spijt. Maar ik kan nooit verder komen dan 11 waves.

Dus als paar mensen samen met mij paar rondes willen spelen, zou ik dat heel fijn vinden :D ( graag met mic ^-^ )

xbl gamertag : f1rebladex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireBladeX schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:28:
Hallo allemaal,

Ik ben dringened op zoek naar mensen die een klein beetje skill hebben met Nazi zombies, heb alle mappacks gekocht tot nu toe, en geen enkel spijt. Maar ik kan nooit verder komen dan 11 waves.

Dus als paar mensen samen met mij paar rondes willen spelen, zou ik dat heel fijn vinden :D ( graag met mic ^-^ )

xbl gamertag : f1rebladex
Volgens mij sta ik al in je lijst, en ik speel de hele tijd nazi zombies :+
Ben zelf ook nog opzoek naar wat fatsoenlijke gasten, want wat je af en toe mee maakt 8-)
Mensen zijn nu zo gefocused op hun eigen wapen te upgraden, of om "snel" ff een perk te kopen.
En daar begint 9 van de 10 het gezeik mee, soort domino effect.
Ben zelf tot lvl 20 gekomen, me broertje tot 21.
Stuur maar een invite ;)

update: ben net tot lvl 25 gekomen. We zaten met 4 man in die kooi achterin waar de box als 1e staat.
Ging best lekker maar ze wilden niet geloven dat we de teleports wat vaker moesten gebruiken om powerups te krijgen. En dus stonden er een paar met 0 ammo, en werden we overspoeld. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 09-08-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik ga nu gamen mn naam is gewoon firefoz op xboxlive dus add mij maar als je wilt :) heb de nieuwe zombie map nog niet zo vaak gespeeld maar ben bij verruckt tot level 27 gekomen zonder te cheaten met maar 2 man :) in der riese tot nu pas maar level 11 ofzo, maar echt maar 10 keer gespeeld. Volgensmij kun je er wel veel minder goed campen.

@caeruleus: waarom zou je ze niet gewoon bij MS kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
net level 22 gehaald met 3 engelsen :) die knife is dan helaas niet meer 1 hit one kill :/ je moet ze dan al 2x knifen...
die flamethrower upgraded is wel vet trouwens, werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-06 23:12

Brons

Fail!

Zoals jullie misschien wel weten is COD5 in de aanbieding op Steam. Nu vroeg ik mij af of mensen het nog online spelen (op de PC). De meeste reacties hier gaan over de console versie en in mijn omgeving zijn ook veel mensen die het op de console doen. Ik hoor eigenlijk weinig over de PC. Zit iedereen dan toch CoD4 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb nooit problemen om een volle server te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Moet zeggen dat het op de xbox voor het level der riese met nazi zombis niet altijd zo makkelijk is om een server te vinden... duurt soms wel 2 minuten voordat je wat hebt, en dan is het maar hopen dat het ook mensen zijn met een headset...

mochten er nog tweakers zijn die met mij een potje nazi zombies der riese willen doen op xbox live, voeg me dan even toe :) heb nog nooit met een NLer via live gespeeld, lijkt me wel wat makkelijker dan al die engelsen die zo plat engels praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, eindelijk level 53 en de PPSh submachinegun geunlocked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arfman schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:12:
Woei, eindelijk level 53 en de PPSh submachinegun geunlocked :D
Dit is ook een van mijn favoriete wapens :) Erg fijne gun.
En Firefoz ik zal je eens toevoegen zodat we wat Der Riese kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hier een uber noob laatste shooter die ik speelde was Unreal tournament 2004 ;)
Maar omdat warcraft soms een tikkie saai is wilde ik weer eens wat proberen en werd dus deze game.
Ik vroeg me een paar dingen af klopt het dat je nergens je health ziet en regen je health als je out of sight bent?
Je maten per ongeluk neer schieten heeft dat nog gevolgen voor je missies of loopt alles gewoon door en krijg je weer zelfde hoeveelheid maten mee?
Kan ik mn objectives nog ergens terug zien want soms mis ik het wel eens in het heetst van de strijd maar kon nergens de objectives terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 14:34
Voor alle mensen die hem nog gekraeked spelen; Call of Duty 5 kost bij Gamestore E-plaza nog maar €20,- (tot mijn verbazing en vreugde).

Nu nog werkend krijgen op Windows 7, maar da's een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 09:03
Ook bij Bart smit kost cod5 nog maar €20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

COD5 werkt, zoals al vaker gezegd, prima onder Windows 7.

-installeren zonder PB
-patchen
-pbsetup.exe draaien (downloaden vanaf evenbalance.com)
-spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Zijn er hier veel mensen die COD5 op de Xbox 360 spelen? Heb het idee dat er voornamelijk PC gamers zijn hier :p

Speel zelf op de 360 ben nu 4e prestige level 43 :) Ben altijd blij als ik de STG weer heb geunlocked (level 37), dan trek ik toch wat vaker het team naar de overwinning :)
De nieuwe Map Pack 3 levels vind ik overigens wat tegenvallen, het zombie level daarentegen is wel heel erg gaaf! Vandaag level 30 bereikt daarin! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSh4rk
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

Ik heb het op Xbox en PC.
Verder vind ik die zombies nog steeds leuk maar dat hoeft van mij niet in MW2 te komen.

All positions locked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
Heeft iemand dit spel icm met een Radeon 4870? Het water is bij mij heel raar, nieuwe drivers installeren heeft weinig nut . Ook rookeffecten flikkeren een beetje. Evenals bij Farcry 2, dat rook wat achter de auto zit als je rijd flikkert soms.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste