Toon posts:

Verpakking Tokina 12-24 mm

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier bovenstaande lens?
Ik heb net mijn bestelling binnen gekregen van camera express en volgens mij is het geen nieuwe.
Geen seal om de doos, plastic waar de lens in zit is vies en er zat zelfs een grassprietje bij!! Kan natuurlijk :D

Moet er een seal om zitten om de doos? En de lichtkap zat er al goed op. Net even wat gezocht op youtube en daar kwam ie uit de verpakking met de lichtkap omgedraaid op de lens.
Hoop dat iemand kan reageren dan ga ik em morgen even omruilen.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:10

Wish

ingwell

Je kunt met het grassprietje in de doos ook gewoon terug naar de winkel lijkt me. Die stoppen ze er denk ik niet af fabriek bij.

No drama

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:15

YellowCube

Wait...what?

is, ondanks dat het fotoapparatuur betreft meer iets voor SF

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Ik heb er zo eentje, nieuw gekocht bij Foto Konijnenberg (dus niet online). Een seal zat er niet rond (ook geen tape aan de opening) en de lichtkap zat ook omgedraaid. Bij mijn weten past de lens zelfs niet in de doos als hij er normaal opzit? Toch niet in de ruimte die daarvoor voorzien is.

Ik vermoed dat iemand de verpakking bij het transporteren heeft laten vallen, anders zie ik ook niet in hoe daar gras in kan komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:56:
Hoop dat iemand kan reageren dan ga ik em morgen even omruilen.
Onder het mom van?

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Een nieuwe gekocht en een gebruikt ("misbruikt") exemplaar gekregen waarschijnlijk? Ik zou het ook niet prettig vinden moest mijn nieuwe aankoop in het gras/zand hebben gelegen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tsja, als je nu eerst gewoon eens even contact op neemt met de shop in kwestie? Lijkt me tamelijk duidelijk dat er hier iets is misgegaan. Als je er met de shop niet uit komt kan je natuurlijk altijd hier terugkomen om te discussiëren wat je rechten zijn in zo'n situatie, maar op deze manier zie ik niet in wat de toegevoegde waarde is van dit topic.

Sowieso heb je in het kader van de wet koop op afstand gewoon het recht om het spul zonder opgaaf van redenen terug te sturen en je geld terug te vragen natuurlijk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.