Ik zoek een meettrafo (ofwel een scheidingstrafo) 1:1, 3 phase met als belangrijkste eigenschap een nauwkeurigheid van onder de 1%; richting 0.3%. Dat betekent dat het aantal windingen precies gelijk moeten zijn (wat bij de goedkopere modellen nog wel eens wil varieren met een paar windingen). Hoeft nog geen 50VA groot te zijn en 400V op het 3-fase net te verwerken.
Ik heb al bij verschillende leveranciers gezocht en geinformeerd, maar kan het niet vinden:
Farnell
Conrad
Moeller
Phoenix Contacts
Imset
Zoek ik nou op de verkeerde termen (engels = Voltage measure transformer toch?) of ben ik nou gek en kan ik zo'n ding niet vinden. Prijs is geen issue; ben al blij als ik wat gevonden heb; wat aan bovenstaande eisen voldoet.
Aub geen andere oplossingen aandragen als vervanger van een scheidingstrafo, dit is wat de klant wil en voor hem geen discussie mogelijk.
Kortom:
Scheidings/meettrafo
Nom. Vermogen: <50VA
3 fase 380V
1:1 overzetting
Nauwkeurigheid <1% = belangrijk
Is dit uberhaupt wel te krijgen?
Ik heb al bij verschillende leveranciers gezocht en geinformeerd, maar kan het niet vinden:
Farnell
Conrad
Moeller
Phoenix Contacts
Imset
Zoek ik nou op de verkeerde termen (engels = Voltage measure transformer toch?) of ben ik nou gek en kan ik zo'n ding niet vinden. Prijs is geen issue; ben al blij als ik wat gevonden heb; wat aan bovenstaande eisen voldoet.
Aub geen andere oplossingen aandragen als vervanger van een scheidingstrafo, dit is wat de klant wil en voor hem geen discussie mogelijk.
Kortom:
Scheidings/meettrafo
Nom. Vermogen: <50VA
3 fase 380V
1:1 overzetting
Nauwkeurigheid <1% = belangrijk
Is dit uberhaupt wel te krijgen?
T60P Widescreen