KT133a + SDram kopen OF wachten op KT266 + DDR???

Pagina: 1
Acties:

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Hallo,

Binnenkort wilt mijn vader weer een nieuw systeem >:).

Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen.
Nu een mobo kopen met KT133a chipset erop en SDram erbij. Of dat ik moet wachten op de KT266 + DDR.

Het wordt een multimedia computer met Thunderbird 1,? GHz, DVDspeler, 12x10x32, Live!Drive. 45gb 7200rpm ATA100. Geforce 2 GTS
Dus een best systeem. Is het noodzakelijk om te wachten op KT266 of Nu gewoon een Abit KT7a kopen met 128mb Pc133 erop?

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Heeft echt niemand hier een mening over, of een tip hierover?

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Wanneer wil je 'm kopen, nu of over enkele maanden? Als je 'm nu wil kopen gewoon voor SDRAM gaan. Wil je 'm over enkele maanden, dan zie je wel weer. Beter 256MB SDRAM dan 128MB DDR-DRAM voor dezelfde prijs:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als je behoeft hebt aan redelijk veel geheugen is een DDR systeem denk ik voorlopig een dure aangelegenheid.

De prijs kwaliteit verhouding is dan ook een stuk beter in het voordeel van KT133A icm SDRAM.

KT133A is ca. 20 pct. langzamer in syntetische benchmarks, in de praktijk loopt dat terug tot 5. En aangezien DDR geheugen nog vrij duur is blijft een KT133A met 256+ MB geheugen een aantrekkelijk alternatief.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Ik kocht em nu, met die lage geheugenprijzen!!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 23 februari 2001 21:22 schreef tineau het volgende:
Ik kocht em nu, met die lage geheugenprijzen!!
Precies.

En ook omdat als DDR is geintroduceerd dan zal er wel weer gekeken worden naar Quad Ram, en komt er weer een Bus van 300MHz, en zo blijf je wachten.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
Dat soort vragen kun je altijd gaan stellen.... het simple feit is dar er gewoon geen antwoor dop is.....je kun natuurlijk even wachten op die kt266 +ddr ram....maar tegen de tijd dat die er fatsoenlijk zijn komt er wel weer wat nieuws, en zo blijf je bezig..

Ik zal zeggen, als je het geld hebt om nu op dit moment een pc te kopen dan moet je dat nu gewoon doen!

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1