T.net ID: 214335 heeft verkeerde koppeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
Hallo crew,
T.net ID: 214335 heeft een koppeling naar de site van Central Point. nou is daar uiteraard niets mis mee ;) maaarrr de link op Central point verwijst naar een cardridge ipv de Western Digital My Passport Essential WDMEW1600, 160GB. Beetje lullig natuurlijk :P. Doe uw ding ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Of het is gefixed of er is wat mis bij jou, want ik krijg gewoon het goede product:
pricewatch: Western Digital My Passport Essential WDMEW1600, 160GB

Central point linkt naar:
http://harde-schijven.cen...ential-160gb-white/?ref=1

(verder ga ik hier niet over :P )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dergelijke meldingen kun je ook hier geven. In het opmerkingenveld bij prijs onjuist kun je ook foute productkoppelingen kwijt.
Je vindt deze link door in het prijsoverzicht aan de rechterkant op de updatedatum van de prijs of daarnaast op het wijzigingsicon te klikken te klikken.

Via deze route kunnen de pw-admins het eenvoudig herstellen, via het forum kost hun dat meer werk.

[ Voor 12% gewijzigd door Dirk op 14-11-2008 12:04 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
Dirk schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:03:
Dergelijke meldingen kun je ook hier geven. In het opmerkingenveld bij prijs onjuist kun je ook foute productkoppelingen kwijt.
Had ik eerst ook aan gedacht maar omdat het hier niet om een prijs ging. Zodoende. Volgende keer (if so :P ) gat ie via die weg :). Bedankt
Via deze route kunnen de pw-admins het eenvoudig herstellen, via het forum kost hun dat meer werk.
Mja, daar heb ik geen zicht op :P
Kixtart schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:45:
Of het is gefixed of er is wat mis bij jou, want ik krijg gewoon het goede product:
pricewatch: Western Digital My Passport Essential WDMEW1600, 160GB

Central point linkt naar:
http://harde-schijven.cen...ential-160gb-white/?ref=1

(verder ga ik hier niet over :P )
Dan zal het wel hersteld zijn want ik heb het de hele dag al gehad. Vanmorgen om 8 uur al tot het moment van melden. Ach ja, nu staat ie goed iig.

Bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Ik heb vanochtend heel toevallig langs een aantal WD producten gelopen en er wat toegevoegd, dus ik heb deze idd al onder handen gehad. Wel grappig dat ik nu dit topic pas zie :P

Anyhow bedankt voor het melden :)

Ohja, en je kunt idd zowel foute prijzen melden als fouten in het product en daarmee kun je echt ruim 9 van de 10 fouten in de PW wel mee melden. Daar staan elke dag vele tientallen meldingen, dus als iedereen daar een topic over zou starten zou het hier een beetje overstromen.

http://twitter.com/randalpeelen