I got a problem-solver and its name is revolver
'Veilig' is relatief aan wat je veilig vind.
Dat hij raar ruikt, duidt op een probleempje ergens.
De verdere gevolgen (die nog kunnen komen) kunnen varieren tussen een TFT die het ineens helemaal niet meer doet, of in worst case scenario ontbrand hij.
Bottomline: niet meer onbemand aan laten staan, just to be sure.
En; zo lang hij het doet, doet ie het.
Dat hij raar ruikt, duidt op een probleempje ergens.
De verdere gevolgen (die nog kunnen komen) kunnen varieren tussen een TFT die het ineens helemaal niet meer doet, of in worst case scenario ontbrand hij.
Bottomline: niet meer onbemand aan laten staan, just to be sure.
En; zo lang hij het doet, doet ie het.
Alles kan stuk.
Ja, maar dat is eigenlijk beetje het probleem. Ik wil "worst case scenario" uitsluiten.
Ander idee nog over de geur ? Daarnaast geeft de powersupply van de pc sinds de stroomstoring ook een behoorlijk irritante piep op hoge toon.
Voelt allemaal niet erg stabiel en veilig aan ?
Ander idee nog over de geur ? Daarnaast geeft de powersupply van de pc sinds de stroomstoring ook een behoorlijk irritante piep op hoge toon.
[ Voor 40% gewijzigd door Dethroned op 14-11-2008 11:21 ]
Nou, zoals je alles aangeeft klinkt het niet echt fijn.
Je zou alle voedingslijnen kunnen testen van je PC, maar 100% vertrouwen doe ik het niet.
Je zou alle voedingslijnen kunnen testen van je PC, maar 100% vertrouwen doe ik het niet.
Wauw, een sig!
Misschien de toner vervangen voordat er pixels verloren gaan. Dan gaat de kopieergeur ook weg.
Als een power supply gaat piepen is er toch iets mis met een condensator ofzo? Of met de spoel?
Als een power supply gaat piepen is er toch iets mis met een condensator ofzo? Of met de spoel?
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Klinkt meer als blikseminslag.Dethroned schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:20:
Ja, maar dat is eigenlijk beetje het probleem. Ik wil "worst case scenario" uitsluiten.
Maar je snapt 't: zolang het niet defect is kun je niks declareren bij je verzekering.
Dus òf je vervangt het spul en het is een derving van ? 200 euro, of je blijft er voorlopig effe bij en kijkt of de geur / piep verdwijnt, òfwel dat de boel vanzelf de geest geeft en je je verzekering kunt aanspreken.
Alhoewel, een stroomonderbreking kan wel eens niet genoeg bewijs zijn dat dat een defect heeft veroorzaakt.
Blikseminslag bij mij ooit wel eens, dat was aan te tonen.
Succes!
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
En als je echt wilt tweaken kun je hem altijd openschroeven en pics posten
Maar dan kun je echt niet meer aanzetten bij de verzekering.
Is het feit dat ie voor de onderbreking het gewoon goed deed, niet voldoende ?bverstee schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:25:
[...]
Klinkt meer als blikseminslag.
Maar je snapt 't: zolang het niet defect is kun je niks declareren bij je verzekering.
Dus òf je vervangt het spul en het is een derving van ? 200 euro, of je blijft er voorlopig effe bij en kijkt of de geur / piep verdwijnt, òfwel dat de boel vanzelf de geest geeft en je je verzekering kunt aanspreken.
Alhoewel, een stroomonderbreking kan wel eens niet genoeg bewijs zijn dat dat een defect heeft veroorzaakt.
Blikseminslag bij mij ooit wel eens, dat was aan te tonen.
Succes!
Wat valt er technisch niet te bewijzen ? Tijd ?
Pagina: 1