De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

dus welke kleur Titanium wilde je ?
titanium is van oorsprong dus zilver kleurig
hier vind je dus een ruime keuze aan kasten die aan je wens voldoen.... mits je dus de plain titanium kleur wilt.
(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)
Titanium is toch iets donkerder dan het gemiddelde allumium... ?paularts schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:56:
[afbeelding]
dus welke kleur Titanium wilde je ?
titanium is van oorsprong dus zilver kleurig
hier vind je dus een ruime keuze aan kasten die aan je wens voldoen.... mits je dus de plain titanium kleur wilt.
maar de stof titanium is volgens mij toch van nature uit zilver/grijs achtig...
Ik denk dus niet dat hij echt een zilvere behuizing wil, maar een wat donkere tint. Vind ik zelf denk ik ook mooier dan echt aluminium...
FreeReef.nl
Titanium kan iets donkerder zijn dan zilver, kan ook lichter zijn, ook in de aluminium behuizingen zijn er schakeringen natuurlijk. Denk dat het voor de TS een keer een idee is om in een winkel langs te gaan om te kijken naar een aantal kasten.
aangezien je met zoeken ook alleen maar plaatjes tegenkomt (over het algemeen dan) waar licht inval ook invloed heeft op de kleur/tint.
zo kan het zijn dat een zilvere kast erg donker lijkt waar waarschijnlijk op wordt gedoelt door TS maar deze in het echt lichter is en anders om natuurlijk.
ook zou hij kunnen zoeken naar donker grijs in de plaats van Titanium al moet ik zeggen dat dat ook weinig opleverde bij google behalve de kast die al wordt aan gegeven door de TS.
aangezien je met zoeken ook alleen maar plaatjes tegenkomt (over het algemeen dan) waar licht inval ook invloed heeft op de kleur/tint.
zo kan het zijn dat een zilvere kast erg donker lijkt waar waarschijnlijk op wordt gedoelt door TS maar deze in het echt lichter is en anders om natuurlijk.
ook zou hij kunnen zoeken naar donker grijs in de plaats van Titanium al moet ik zeggen dat dat ook weinig opleverde bij google behalve de kast die al wordt aan gegeven door de TS.
(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)
Titanium HTPC
Ook "klem gegoogled" zegt erg weinig - wederom stop je erg weinig moeite in je topic
Trouwens, als je een slotje onterecht vindt is het opnieuw openen van een topic zonder overleg niet bepaald de bedoeling. Die gaat per definitie dicht (bij dezen...). Wat dan wel doen?
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Ook "klem gegoogled" zegt erg weinig - wederom stop je erg weinig moeite in je topic
Trouwens, als je een slotje onterecht vindt is het opnieuw openen van een topic zonder overleg niet bepaald de bedoeling. Die gaat per definitie dicht (bij dezen...). Wat dan wel doen?
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()