Anoniem: 142768

Topicstarter
Ik zoek een programma waarmee je een gif bestand kan ontleden. Liefst freeware.

Als jullie een voorbeeld hebben, hoor ik het graag. d:)b

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:54

racoon

mooowwww

Wat heb jezelf al gevonden aan programma's?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

GIF specificatie

gif is niet echt een lastig formaat, ik heb zelfs een een experimentele javascript implementatie :P

[Voor 3% gewijzigd door crisp op 14-11-2008 09:52]

Intentionally left blank

Topicstarter
Ben ondertussen O-) toch even verder gaan zoeken via google, en via deze link ben ik een aantal tegengekomen:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=28703

thnx, mag gesloten worden.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:03

FlyEragon

Alien Monkeys

http://www.freedownloadscenter.com/Best/ulead-gif-2_0.html

ooit heb ik iets van ulead gebruikt, hartstikke simpel in gebruik.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:06
GIF Movie Gear. Geweldig programma :)

Crisp, je javascript implementatie werkt niet op Firefox 3.1 :P (menu werkt niet)

[Voor 7% gewijzigd door Sebazzz op 14-11-2008 09:54]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sebazzz schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:52:
Crisp, je javascript implementatie werkt niet op Firefox 3.1 :P
Wat werkt er niet precies?

Intentionally left blank

• Anoniem: 4629
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je Animated GIF's bedoeld. Elk willekeurig programma dat ze kan maken, kan ze ook uit elkaar halen. En zelfs Irfanview kan ze frame voor frame extracten.

• Sebazzz
crisp schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:53:
[...]

Wat werkt er niet precies?
Had me post al ge-edit. Menu werkt niet. Kan uit en inklappen maar kan nergens op klikken, want daar krijg ik geen reactie op. En IE8 is het helemaal een ramp :P Daar zit er een soort offset op de cursor. En in IE7-emulatie werkt het ook niet.

[Voor 17% gewijzigd door Sebazzz op 14-11-2008 09:56]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sebazzz schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:54:
[...]

Had me post al ge-edit. Menu werkt niet. Kan uit en inklappen maar kan nergens op klikken, want daar krijg ik geen reactie op.
Oh, dat klopt; ik heb dat nooit afgemaakt ;)

Intentionally left blank

Topicstarter
[...]

Had me post al ge-edit. Menu werkt niet. Kan uit en inklappen maar kan nergens op klikken, want daar krijg ik geen reactie op.
Zelf ook dit probleem gehad. Ik kon niks met de menu. Gebruik IE6...

Lees net je reply.... }:O

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 142768 op 14-11-2008 09:57]

• Sebazzz
Aha, vandaar. Wat is het nut dan als je toch niet kan opslaan? :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sebazzz schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:57:
Aha, vandaar. Wat is het nut dan als je toch niet kan opslaan? :P
rechter muisknop op de preview, 'save image as' :P

like I said: ik heb het nooit afgemaakt; het was uiteindelijk eigenlijk bedoelt als een online icon-editor voor hier op het forum :P
Anoniem: 142768 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:57:
[...]

Zelf ook dit probleem gehad. Ik kon niks met de menu. Gebruik IE6...

Lees net je reply.... }:O
[...]

En IE8 is het helemaal een ramp :P Daar zit er een soort offset op de cursor. En in IE7-emulatie werkt het ook niet.
IE :')

[Voor 58% gewijzigd door crisp op 14-11-2008 10:05]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee