[GHOST14] restore onmogelijk naar ICH9R raid?

Pagina: 1
Acties:

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:26

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Helaas ben ik op een computer terecht gekomen met een defecte windows installatie op een ICH9R mirror raid. Er is dermate veel mis dat er geen goed startend systeem meer bestaat (blue screens).

Ik wilde de recente image gemaakt met ghost 14 terugzetten, maar na opstarten van de recoverry ghost cd, crasht de restore optie met "V2iSR.exe uitzondering opgetreden enz".

Ik heb de ICH9 drivers extra toegevoegd, maar dat biedt geen verbetering.

Op internet en ook op het symantec forum wordt deze melding vaker gepost, maar de symantec oplossing is er alleen voor ghost12, en op de verdere site wordt niet echt een oplossing geboden.

Iemand weet hoe ik deze backup terug kan zetten?

ps: trouwens erg lekker om achter te komen dat je systeem naar de haaien is, ook je backup oplossing niet werkt :(

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 14:09
Probeer die oplossing voor versie 12 van Ghost eens: verschil tussen versie 14 en versie 12 is mogelijk nul op dit punt, gezien de geringe veranderingen in 14 t.o.v. 12; de 'motor' van beide is mogelijk geheel dezelfde.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:26

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
ParkOverall schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 07:35:
Probeer die oplossing voor versie 12 van Ghost eens: verschil tussen versie 14 en versie 12 is mogelijk nul op dit punt, gezien de geringe veranderingen in 14 t.o.v. 12; de 'motor' van beide is mogelijk geheel dezelfde.
Die oplossing is echt niet van toepassing op v14: ze verwijzen naar (tijdelijke) directories die in V14 blijkbaar niet meer worden gemaakt. Volgens de support moeten deze mappen verwijderd worden, maar ze zijn er dus al niet.