Toon posts:

PC valt uit en start opnieuw op

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc valt uit bij drukke dingen.. (zoals een spel, runescape, habbo, en soms zelfs Hyves)
Wat is hieraan te doen?
Dat bij Deze computer, eigenschappen, blabal en opstart dingen hebk al geprobeerd.. werkte niet.
(kreeg zwart scherm en blauwe rare vlekken.

ook nog een screen vant fouten rapport:
http://img204.imageshack.us/img204/5797/naamloosdn5.png

Ik weet niet hoe ik mn videokaart kan zien.
Ik heb windows XP

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:54
ik denk een brakke voeding, of te hoge temperaturen...

Verwijderd

Topicstarter
En wat moet ik daaraan doen?
Voeding kan het niet zijn :S

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:54
wat je zou kunnen proberen, is de zijkant eraf halen, zoveel mogelijk stof weghalen en een (tafel)ventilator op je pc richten. Gaat het dan goed dan is de missie nieuwe,betere ventilatoren kopen. Gaat het dan niet goed, dan moet je de voeding testen. Is die toch goed, dan zit het probleem misschien in het geheugen maar dan zou je wel BSODs moeten krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het proberen..
Maar een BSOD krijg ik iig niet..
Want hij start bij games enzo, hyves gewoon opnieuw op..

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook ergens een manier waar ik de temperatuur van de PC in de gaten kan houden, TIJDENS dat ik ermee bezig ben?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi, en welkom op GoT! :)

Ik heb het idee dat je tijdens de registratie de Registratievoorwaarden / korte FAQ iets te snel wegeklikt hebt :) Het is hier namelijk de bedoeling dat je, voordat je een topic opent, eerst zelf de nodige moeite doet om te proberen je probleem op te lossen. Daarnaast is het geven van voldoende informatie in de topicstart van essentieel belang om je te kunnen helpen. Gebruik de search even en lees wat Faq's door, bijvoorbeeld Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat veel nuttige informatie in. Aan de hand daarvan kan je proberen te bepalen waar het probleem vandaan komt :)

Mocht je er niet uit komen kun je altijd een gerichte vraag stellen in een nieuw topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.