Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis en keyboard werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe het hem gelukt is weet ik niet maar mijn vader zijn draadloze toetsenbord en muis werken niet meer. Andere muis geprobeerd ander keyboard (niet draadloos USB), windows vind ze zelfs blijkbaar niet. Ik raak niet in de bios of F8 want ook daar werken ze ook beiden niet. De computer start wel op zonder dat hij zegt dat hij een toetsenbord mist (zelfs al is er geen enkel ingeplugt).

Eerlijk ik weet echt niet hoe et komt of hoe ik het moet oplossen zonder muis en keyboard zit ik beetje vast. Bios resetten is enige wat ik nog niet heb geprobeerd maar ik zou ook niet weten hoe et moet bij mijn vader zen pc.

Specs van de pc ken ik niet echt weet enkel dat het een mediacenter is.

Bedankt voor de hulp al in ieder geval.

Frederik

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 21:38
Heb je met een USB of PS/2 toetsenbord en muis geprobeerd.

De rede waarom hij geen error geeft bij opstarten als er geen keyboard is aangesloten is omdat dit wrs uitstaat in het BIOS 'skip keyboard error'

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:12

the mod man

iets van beeldmaker

Bios resetten doe je door de kabel uit je voeding te halen en dan de pc een paar keer 'aandrukken' dan zijn alle electodes leeg. (werkt bij mij weet niet of dit altijd zo is maar is makkelijk te proberen)

I can't wait to shoot!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 21:38
the mod man schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:40:
Bios resetten doe je door de kabel uit je voeding te halen en dan de pc een paar keer 'aandrukken' dan zijn alle electodes leeg. (werkt bij mij weet niet of dit altijd zo is maar is makkelijk te proberen)
Ik kan fout zijn, maar ik denk niet dat dit de manier is om je bios te resetten. om je bios hardwarematig te resseten kan je

1. de batterij er uit halen en deze er even uit laten
2. door een jumper op je moederbord (die om de bios te resetten) te verplaatsen en op te starten, en dan opnieuw verplaatsen.