Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 24zeven
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-02 16:52
Is het mogenlijk om mijn thuis telefoonnummer dat nu via viopbuster loopt ook op mijn mobiel te ontvangen.

Dus ik bedoel: iemand beld naar mijn voipnummer. - thuis rinkelt mijn voiptelefoon en tegelijkertijd rinkeld ook mijn mobiel (aangesloten via wifi). Ik kan ze dan inprinciepe allebij opnemen.

Op dit moment valt voipbuster uit als mijn voiptelefoon zich aanmeld.

Met de traditionele telefoon gaan meerdere toestellen tegenlijk af als je die aangesloten hebt. maar bestaat zoiets ook al voor voiptoestellen? Op zich moet zoiets toch in te programeren zijn denk ik. Alleen ik weet niks van programeren, hmm ... glad ijs.... ;)

weet iemand een oplossing?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wij kunnen er erg weinig mee als je ons niet meer vertel.

Welk toestel heb jij?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• 24zeven
Beetje meer info:
Op dit moment heb ik een huistelefoon van siemens gigaset C45, als mobiel kies ik waarschijnlijk voor een N82 of een E66 (die heb ik dus nog niet).
Ik heb nu mijn siemens C45 aangesloten op een zyxel router, maar die ga ik binnenkort vervangen voor een andere router ivm wlan, op dit moment heb heb ik mijn oog op de sitecom WL-183 & Belkin N1.

momenteel laat ik mijn sip toestel (C45) rechtstreeks inloggen in viopbuster zonder tussenkomst van een pc.

Wat ik graag zou willen is dat ik in het vervolg nog maar 1 nummer ga gebruiken. Bij voorkeur moet dit nummer een vast net nummer zijn zoals voipbuster e.d. gebruikt wordt. Wanneer iemand mij belt, dan moeten bij mij thuis 2 telefoons "tegenlijk" overgaan. Mijn mobiel (N82 of E66), maar ook die siemens C46.
Dit omdat ik niet altijd thuis ben en zo kan mijn vrouw direct ook van dit systeem gebruik maken als ik niet in staat ben om op te nemen.

Op dit moment heb ik alleen gekeken om de software van http://www.3cx.nl/ te downloaden en installeren maar gedurende de installatie gaf hij een foutmelding. verder ben ik nog even niet gekomen, nog geen tijd voor gehad. maar het zou erg fijn zijn als iemand dit al eens heeft gedaan dat hier neer wil zetten, zodat ik het wiel niet hoef uit te vinden.

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 20:48

robertwebbe

Robert Webbe

Gaat je helaas niet lukken, Voipbuster staat (blijkbaar) zo ingesteld dat er maar 1 concurrent user actief mag zijn. Zodra er een tweede aanmeld, wordt de verbinding met de eerste verbroken.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Met Budgetphone kan dit wel. :) Dan moet je daar alleen wel een accountje nemen. ;)

Dit hoeft je uiteraard niet veel te kosten; je kan gewoon een Prepaid accountje nemen bij Budgetphone wat je 10 euro per jaar kost, en dan gewoon uitbellen met Voipbuster. :)

Goedkoop bellen via VoIP

• 24zeven
MensionXL schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:03:
Met Budgetphone kan dit wel. :) Dan moet je daar alleen wel een accountje nemen. ;)

Dit hoeft je uiteraard niet veel te kosten; je kan gewoon een Prepaid accountje nemen bij Budgetphone wat je 10 euro per jaar kost, en dan gewoon uitbellen met Voipbuster. :)
TNX ik zal deze dit eens even bekijken.
Pagina: 1