Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OE6] Geen mail maken, openen, reply-en

Pagina: 1
Acties:

• a3aanm
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Hallo,

Ik sinds 2 dagen mijn outlook express wel openen, ik krijg ook de inbox te zien en kan over de berichten scrollen en ze lezen maar als ik ze wil apart wil openen gaat dat niet. Ook kan ik geen nieuw bericht maken of beantwoorden.
Ik krijg de volgende melding
"er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht

Er is een fout opgetreden"

Ik heb geprobeerd het adresboek weg te gooien, helpt niet.
Ik heb outlook express ook via software al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dat heeft geen vruchten afgeworpen
Google gaf MIJ niet veel

Nu weet ik het niet meer
Iemand een idee?
Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door a3aanm op 13-11-2008 17:29 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21

Reptile209

- gers -

Probeer eens om je mailbestand te exporteren. Gooi dan het origineel weg, stel je account opnieuw in en importeer de berichten weer. Zie voor stappen o.a. deze pagina.
Hoe groot is je mailfolder overigens? Als dat richting de GB of meer gaat, kan dat een reden zijn waarom OE begint te flippen. Ruim eens op ;).

Zo scherp als een voetbal!

• a3aanm
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Mijn Postvak in is 300 mb, maar de hele folder neemt meer dan 1,5 GB in beslag. dat is teveel begrijp ik? Ik zal dat dan even opruimen. Maar het is zakelijk. Kan ik de archieven dan gewoon verslepen en ergens anders neer zetten zodat OE ze niet meer hoeft te laden?
Ik zal nu eerst trachten de boel opnieuw te instellen en importeren.
Dank! :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21

Reptile209

- gers -

Waarschijnlijk los je het daar dan wel mee op (iig het belachelijk grote mailbestand). Klik in het vervolg af en toe eens op de knop Comprimeren in de properties van je mailbox, dan zorgt OE er voor dat de lege ruimte uit je mailbestand (1500 - 300 = 1200 MB!) wordt gegooid. Hoef je niet dagelijks te doen, maar eens in de maand kan nuttig zijn als de waarden erg uiteen gaan lopen,

Overigens doe je per saldo hetzelfde door alle mails naar een nieuw bestand te kopieeren (exporteren), de oude te verwijderen en de boel weer te importeren.

Zo scherp als een voetbal!