Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Jammer dat jullie zo vlug sluiten!

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey!
Ik denk nu te weten wat ik fout heb gedaan.....
Ik had voorheen Win XP Pro op mijn PC staan, en heb na die format C Windows Home-versie geplaatst.
Daardoor komt het dat ik mijn drive D niet meer kan lezen, want een dynamische drive kan blijkbaar niet door Win XP Home gelezen worden, enkel dodor Win XP Pro!
[quote]Let op: nadat je een standaardschijf naar een dynamische schijf hebt geconverteerd, is lokale toegang tot de dynamische schijf alleen mogelijk vanuit Windows 2000 en Windows XP Professional. Nadat je een standaardschijf naar een dynamische schijf hebt geconverteerd, kunnen de dynamische volumes niet meer via Schijfbeheer worden veranderd in standaardpartities. Je moet dan eerst alle dynamische volumes op de schijf verwijderen en vervolgens de dynamische schijf weer converteren naar een standaardschijf. Als je je gegevens wilt behouden, moet je eerst een back-up maken van de gegevens of deze naar een ander volume verplaatsen. Er is wel een 3rd party partitioneertooltje beschikbaar dat een dynamische schijf zonder dataverlies kan omzetten in een standaardschijf: Paragon Partition Manager (de Professional of Technical versie).[quote].... dit vond ik op OM FAQ

Zo... Dat weten we dan ook weeral.
Dank jullie hartelijk!
Greetz
Jive1

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ok :)

Maar als je nou voortaan eerst die FAQ leest, dan was je topic helemaal niet nodig geweest :)

Greetz
Alt-92

En we zouden geen groeten meer doen toch?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.