Is het mogelijk om net als bij de iPhone vanaf je mobiel je muziek te kunnen bedienen? Ik bedoel niet zoiets als winamp remote maar gewoon dat ik vanaf mijn mobiel een liedje kan aanklikken en dat hij op mijn computer gaat afspelen. Alvast bedankt
is OS (operating system)? Weet niet heel erg van termen af, sorry. Windows vista op mijn desktop pc en windows mobile 6.1. @ Wiethoofd: werkt het met bluetooth dan, want dan koop ik een bluetooth stick voor mijn pc, als ik kan wil ik liever met wi-fi. Ik weet allemaal niet of dit kan dus ik hoop dat iemand duidelijkheid kan verschaffen. In ieder geval alvast erg bedankt
Welkom op GoT 
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.
De titel heb ik gewijzigd in een titel die de lading wat meer dekt.
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.
De titel heb ik gewijzigd in een titel die de lading wat meer dekt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat moet wel lukken met Salling Clicker. Met bluethooth en misschien zelfs met WiFi (de site is niet up-to-date, maar moet wel lukken)
Het is gelukt met Salling clicker. Het werkt perfect met wi-fi. Hartstikke bedankt, dit is precies wat ik zocht.
Pagina: 1