Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om net als bij de iPhone vanaf je mobiel je muziek te kunnen bedienen? Ik bedoel niet zoiets als winamp remote maar gewoon dat ik vanaf mijn mobiel een liedje kan aanklikken en dat hij op mijn computer gaat afspelen. Alvast bedankt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bluetooth al geprobeerd?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Welk OS gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
is OS (operating system)? Weet niet heel erg van termen af, sorry. Windows vista op mijn desktop pc en windows mobile 6.1. @ Wiethoofd: werkt het met bluetooth dan, want dan koop ik een bluetooth stick voor mijn pc, als ik kan wil ik liever met wi-fi. Ik weet allemaal niet of dit kan dus ik hoop dat iemand duidelijkheid kan verschaffen. In ieder geval alvast erg bedankt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het werkt met mijn Sony Ericsson met bluetooth. En anders zit je aan een VNCserver te denken die je op je desktop opzet en via je mobiele browser je computer overnemen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat.

De titel heb ik gewijzigd in een titel die de lading wat meer dekt. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Dat moet wel lukken met Salling Clicker. Met bluethooth en misschien zelfs met WiFi (de site is niet up-to-date, maar moet wel lukken)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt met Salling clicker. Het werkt perfect met wi-fi. Hartstikke bedankt, dit is precies wat ik zocht.
Pagina: 1