Ben met voet achter snoertje blijven hangen zodat laptop van de bank op het (zachte) kleed viel (idd stóm!!
). Laptop werkt nog voorbeeldig maar laadt helaas niet meer op. Test: adapter van andere laptop geprobeerd (waarden natuurlijk gecontroleerd) laptop laadt niet op. Mijn adapter op andere laptop aangesloten: andere laptop laadt op. Conclusie: voeding laptop is kapot. Het pinnetje in de aansluiting zit ook los.
Natuurlijk gebeurt dit 1 maand nadat de garantie van de fabrikant is verlopen. Omdat ik enigzins technisch ben (mts) en vermoed dat er gewoon iets los zit heb ik geprobeerd de laptop open te maken. Ik kan wel wat open maken maar kom niet in de buurt van de voeding. Kan iemand mij hierbij helpen?!
Natuurlijk gebeurt dit 1 maand nadat de garantie van de fabrikant is verlopen. Omdat ik enigzins technisch ben (mts) en vermoed dat er gewoon iets los zit heb ik geprobeerd de laptop open te maken. Ik kan wel wat open maken maar kom niet in de buurt van de voeding. Kan iemand mij hierbij helpen?!