Toon posts:

[advies] Laptop ook voor gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Lui,

Ben op zoek naar een laptop die een beetje aan de volgende eisen moet voldoen.

Klein en handelbaar 15,4 of misschien 16 inch beeldscherm (die met 17" worden weer zo groot).
Moet er op kunnen gamen, hoeft niet het nieuwste spelletje(s) op max te kunnen draaien maar wil er wel lekker C&C, call of duty op kunnen spelen.
Wireless N
meer dan 2 uur battery duur.
budget E750-1000.

Ik ben een beetje helemaal uit de Computer specs dus vandaar deze vraag want door de bomen zie je het bos niet meer zoveel wordt er aangeboden 8)7

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:09
CSL Beleid
Wat is er nu anders in CSL?

[ Voor 47% gewijzigd door ErgoStijn op 13-11-2008 14:27 ]

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:20:
Lui,

Ben op zoek naar een laptop die een beetje aan de volgende eisen moet voldoen.

Klein en handelbaar 15,4 of misschien 16 inch beeldscherm (die met 17" worden weer zo groot).
Moet er op kunnen gamen, hoeft niet het nieuwste spelletje(s) op max te kunnen draaien maar wil er wel lekker C&C, call of duty op kunnen spelen.
Wireless N
meer dan 2 uur battery duur.
budget E750-1000.

Ik ben een beetje helemaal uit de Computer specs dus vandaar deze vraag want door de bomen zie je het bos niet meer zoveel wordt er aangeboden 8)7
Dan stap je een computerwinkel binnen, of je doet wat moeite om eens een lijstje met eisen samen te stellen en die naast de PriceWatch te houden.

In de PriceWatch kun je prima selecteren (filteren).

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Ik schrijf [NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - september 2008 niet voor niets ;)

Dit topic is gesloten.