Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ISDN] Vox Davo bellen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-11 11:37
Wij hebben net een nieuwe Vox Davo aan de muur gehangen, omdat de oude kapot was gegaan door bliksem. Ik had nog een backup bestand van de instellingen, welke ik weer in heb geladen. De centrale werkt nu een beetje, maar er zijn een heleboel problemen:

- Je kan geen enkele binnenlijn bellen. Hij zegt dan "geen lijnen beschikbaar" en je hoort een ingesprektoon.
- Je kan ook geen buitenlijn bereiken (door op 0 te drukken). Ook dan zegt hij dat er geen lijnen vrij zijn, en hoor je een ingesprektoon. Het rare is, dat gebeld worden wel werkt, op alle MSN nummers, welke ook naar de juiste toestellen geroute wordt.
- Vertraagd doorschakelen werkt niet; direct doorschakelen wel.
- Het rare is, dat als je direct een buitenlijn of toestelnummer op de bediendingstelefoon kiest met de speciale knopjes die hij daarvoor heeft, dan werkt het wel.

Ik heb het vermoeden dat de opgeslagen instellingen van de vorige centrale niet helemaal compatible zijn met deze, en dat er nu dusdanige instellingen zijn gedaan dat hij de weg kwijt is. Ik kan alleen geen factory default reset doen, omdat alleen een KPN monteur dat kan. Dat kost niet alleen geld, maar je moet ook een halve week wachten.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, en hoe zo'n reset uitgevoerd kan worden?

Versiegegevens deze centrale:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10