Toon posts:

Externe powerswitch voor MacPro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje aparte vraag maar, ik zou graag een Mac Pro willen inbouwen in een meubel. Hierdoor is de powerswitch niet meer te bedienen. Hoe zou je nu het beste een externe powerswitch kunnen maken?

- Zelf heb ik al gekeken naar de aansluiting van de bestaande powerswitch maar deze zit weggewerkt achter de ventilator.

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2025
ik heb ergens een keer een externe powerswitch gezien die werkt via usb. Misschien dat een google helpt...

Verwijderd

je kan de draadjes van de huidige powerswitch door kunnen knippen vlak voor de knop

dan de draadjes verlengen tot het meubel en aansluiten op een andere knop (of dezelfde knop uitbouwen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:34:
je kan de draadjes van de huidige powerswitch door kunnen knippen vlak voor de knop

dan de draadjes verlengen tot het meubel en aansluiten op een andere knop (of dezelfde knop uitbouwen)
Zou persoonlijk niet aan de kast van de MP gaan knoeien, ook al valt 't opnieuw te solderen, ze is nietmeer in oorspronkelijke staat en een nieuwe kost 400 euro.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Welke powerswitch wil je bedienen?
Het zou ook nog om die van een stekkerblok kunnen gaan...
En vergeet je niet dat zelfs een mac ruimte nodig heeft om lucht aan te voeren....

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-02 09:33
Je kan ook nog proberen een doordrukkop te maken die vanaf je kast naar de macpro-powerknop gaat. Net zoiets als bij die dvd-drives tegenwoordig.

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Je kunt waarschijnlijk zelfs een externe knop toevoegen zonder de normale eruit te halen.Gewoon een kwestie van de aansluitpuntjes opzoeken en verlengen naar buiten de kast. Ik heb zo'n knopje nog nooit van dichtbij gezien (foto's?) maar misschien kun je zelfs een non-permanente aansluiting fixen. Iets met klemmetjes en een moertje ofzo. Hangt een beetje af van de precieze configuratie van je hardware.

>> Bastiaan

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
wake up on lan?
Pagina: 1