Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
De controller op mijn werk komt net naar mij toe met het volgende:

We krijgen een nieuwe collega per 1 december, nu willen ze dat het nummer wat deze persoon heeft wordt geporteerd naar KPN (waar wij onze zakelijke aansluitingen hebben). Het huidige contract van deze persoon (bij Vodafone) is van 2006. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een portering te doen binnen 2 weken. Dat is nu nog 3 maand (juli 2009 een maand). Of zie ik het verkeerd?

De KPN vraagt naar mij om een relatienummer als ik hun bel, deze heb ik nog niet kunnen ontvangen van mijn collega. Daarom dacht ik om hier wat info in te winnen.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:44
Het zou inderdaad een opzegtermijn van 3 maanden zijn dus dan zou het nog 3 maanden duren vanaf nu, tenzij het contract wordt afgekocht voor die 3 maanden dan zul je waarschijnlijk wel meteen over kunnen (niet zeker).

Maar wat is nu verde je vraag, want bovenstaande had je gemakkelijk zelf kunnen vinden toch (of contact op kunnen nemen met Vodafone)..?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Sp!tF!re schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:41:
Het zou inderdaad een opzegtermijn van 3 maanden zijn dus dan zou het nog 3 maanden duren vanaf nu, tenzij het contract wordt afgekocht voor die 3 maanden dan zul je waarschijnlijk wel meteen over kunnen (niet zeker).

Maar wat is nu verde je vraag, want bovenstaande had je gemakkelijk zelf kunnen vinden toch (of contact op kunnen nemen met Vodafone)..?
Ja het ging mij erom of deze info klopte of dat het zakelijk anders is. Vodafone vroeg om welk telefoonnummer het ging en deze had ik niet, ze konden mij toen niet verder helpen.

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Als er nog niets is opgezegd door de klant gaat het inderdaad nog 3 maanden duren Een nummerportering kan in principe wel in 2 weken (tot uiterlijk 6 werkdagen zelfs) mits het contract natuurlijk al is opgezegd :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Dit kan alleen moet de collega/of jullie de resterende 3 maanden in 1x betalen.