Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overzetten data + gamertag Xbox 360 Premium naar Elite

Pagina: 1
Acties:

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Heb op dit moment een Xbox 360 Premium. Morgen gaat hij naar een andere eigenaar. De huidige 20gb HDD zit vol met data. Ik ga een Xbox 360 Elite kopen, maar wil de data van mijn vorige Xbox behouden ook omdat er naast de gamertag ook mijn saved games opzitten...

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Apple | Marantz | B&W

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:31

RMX

Daar zijn dus speciale kabels voor, op te vragen bij Microsoft

• Ron_Tweaker
Schijnt idd dat je bij de Elite een kabel erbij krijgt waarbij je alles vanaf je oude 20gb naar je nieuwe 120gb kunt overzetten, geen idee hoe dit werkt, want de oude 20gb heeft volgens mij geen aansluiting of loopt dit via de console zelf?

Apple | Marantz | B&W

• Ron_Tweaker
Het gaat mij eigenlijk alleen maar om de gamerstag en de saved games. De rest zoals gedownloade content, trailers en demo's hoeven wat mij betreft niet overgezet worden.

Is dan een memorycard misschien een optie?

Apple | Marantz | B&W

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kun je daar met Google zelf niets over vinden, of even wachten en proberen of het met die kabel gaat? ;)

Verder het verzoek om als je binnen 24u iets toe wilt voegen, je post te editten in plats van een tweede post te maken :)

• Ron_Tweaker
Mijn Premium wordt toch niet verkocht. Ik moet teveel extra kosten maken voor het gebruik van een Elite.
Topic mag dicht!

Apple | Marantz | B&W

Pagina: 1