• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Als ik windows update wil uitvoeren (niet via de website, maar via de applicatie in vista) geeft hij aan dat er updates zijn. Zodra ik op installeren klik krijg ik de melding: U moet als administrator aanmelden.

Ik ben de enige account op de laptop en ik heb administrator rechten, nu weet ik dat als je die hebt dat je ze niet gelijk ook krijgt (veiligheids functie oid) en dat het vaak alleen werkt als je het programma opent 'met administrator rechten' dmv de rechtermuisknop.
Dit heb ik dus ook geprobeerd maar nog geeft hij aan dat ik me aan moet melden als administrator :(.. Hoe kan ik dit nou oplossen? Heb google/got geprobeerd te zoeken maar kan er niks relevants over vinden

Heb vista home premium SP1 btw

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:26
Inderdaad raar dat het zo niet lukt. Druk bij het aanmeldscherm van Windows (waar je je wachtwoord in moet voeren) 2 maal op CTRL+ALT+DELETE. Dan verschijnt er een Administrator account. Misschien dat dit helpt?

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
ctrl-alt-delete 2x intypen heeft geen effect bij mij. Gebeurd niks.
Probleem is ondertussen al opgelost, heel erg raar.. na een zoveelste reboot deed ie het INEENS... zal wel een bug zijn geweest.
Thanks anyway!

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.