Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan pdf niet printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde zo-even een pdf-bestand printen, maar ik krijg telkens de boodschap "Kan de afdruktaak niet starten. Is de printer beschikbaar?" Nu, de printer is beschikbaar, juist aangesloten, er zat en zit papier in, hij staat aan en weet ik veel wat nog allemaal. En als ik een Word-bestand afdruk, lukt het zonder problemen.
Iemand enig idee? Alvast bedankt.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Waarom denk je dat dit een hardware gerelateerd probleem is m-goby?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:09

ByteDelight

Retro computing is alive!

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:04:
Ik wilde zo-even een pdf-bestand printen, maar ik krijg telkens de boodschap "Kan de afdruktaak niet starten. Is de printer beschikbaar?" Nu, de printer is beschikbaar, juist aangesloten, er zat en zit papier in, hij staat aan en weet ik veel wat nog allemaal. En als ik een Word-bestand afdruk, lukt het zonder problemen.
Iemand enig idee? Alvast bedankt.
Effe wat meer info en we kunnen je helpen.
Bijvoorbeeld een screenshotje van je printerinstellingen vanuit de afdruktaak in Acrobat Reader, dus waar je printer ook staat.

Misschien heeft het er iets mee te maken dat het PDF-bestand een Amerikaanse ('Letter') indeling heeft die je printer niet ondersteund?
Normaliter handelt je printerdriver het dan wel af en drukt m op A4 af, maar dat kan ik zonder verdere info niet zeggen.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:09

ByteDelight

Retro computing is alive!

Oscar the Grouch schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:11:
Waarom denk je dat dit een hardware gerelateerd probleem is m-goby?
Registratiedatum Donderdag 13 november 2008
Daarom..
Modbreak:...terwijl jij zelf nu ook onnodig twee keer achter elkaar post. Je kunt prima twee quotes in een enkele post zetten. Graag dat volgende keer doen ipv onnodig te schoppen :o

[ Voor 27% gewijzigd door dion_b op 14-11-2008 00:18 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com