Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Sysprep maakt een OEM van mijn VLK ?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik heb een Windows XP SP3 machine die gebruikt maakt van een VLK Code.
Als ik hier op Sysprep draai en ik start opnieuw op vraagt hij of ik de Serial code weer wil invoeren.

Wat nu echter het probleem is, is dat hij alleen een OEM code gebruikt.
Ik wil juist gebruik maken van de VLK code voor al deze machines...

Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Of weet iemand de oplossing hiervoor?
Het heeft geen nut om in de config file de VLK code te zetten, dit werkte niet.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:23

AzzKickah

06-CENSORED

Probeer je niet een image te maken van een Windows installatie waarbij een andere key is gebruikt dan degene die je nu wil gebruiken?
Iets dergelijks heb ik zelf een keer gehad, toen wou ie de gebruikelijke key ook niet meer pakken.

[ Voor 168% gewijzigd door AzzKickah op 13-11-2008 09:28 . Reden: DIE EDIT FUNCTIE HIER ZUIGGGTT!!!!! ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Topictitel vervolledigd zodat het OS er ook in staat en die verschrikkelijk hinderlijke tiebvaud eruit geknikkerd, omdat we nog steeds een forum zijn wat normaal Nederlands gebruikt.

Wat staat er in de Setupp.ini ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Hi alt-92 het was niet echt een OS gebonden vraag aangezien ik meerdere OS-en heb met hetzelfde probleem, maar ik zal er voortaan zeker op letten, dit is me tweede post ofzo pas :)

AzzKickah thanks for je reply, ik zal eens even kijken, er is best wel een grote mogelijkheid dat dat het is ;)