[Outlook.XP] Na fresh install,autom. server instellen

Pagina: 1
Acties:

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-02 16:11
Hallo,
misschien een hele simpele vraag.
Als ik op een Client opnieuw XP installeer ( WDS + BDD2007) moet ik tot nu toe altijd even de gebruiker vragen om in te loggen of zijn wachtwoord opnieuw instellen om alleen via de startinstellingen en accounts configureren de server ip/naam in te vullen.
dit is vrij lastig omdat we hier al standaard een paar pc's geimaged hebben en we elke keer nadat we een nieuw werkplek hebben gecreerd of als iemand anders gaat inloggen op de pc naar de desbetreffende pc moeten toelopen om 1 woord in te vullen en dit gaat een aantal keer per dag.

is het mogelijk om via de deployment een extra script of programma (silent) dit in te vullen en de gebruiker alleen zijn naam hoeft in te vullen ? of moeten we een apart bestandje editten ?

zoals al gezegd waarschijnlijk een hele simpele vraag maar op google vind ik hier niks van en op tweakers alleen maar vragen over deployment of vragen over instellingen op de mailserver maar dit is hier niet van toepassing.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mistermerlijn schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:52:
zoals al gezegd waarschijnlijk een hele simpele vraag maar op google vind ik hier niks van en op tweakers alleen maar vragen over deployment of vragen over instellingen op de mailserver maar dit is hier niet van toepassing.
Dan zoek je denk ik verkeerd :)

[google=Outlook Profile script]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-02 16:11
aah kijk. nee zo had ik inderdaad niet gezocht.
bedankt.
ik heb al even gekeken naar RichProfile maar dan moet je het weer aan de logon hangen en dan duurt het weeeeeeer wat langer..
ik heb ook even gekeken of ik de answerfile.mst niet kon configureren dat hij automatisch naar onze mailserver kijkt ( we hebben er maar 1..) maar helaas geen optie kunnen vinden.

//edit
en zoeken op Outlook Profile script mst kom ik op deze site :
http://www.markmmanning.c...e-outlook-profile-on.html en hoplaa . dit gaat de goede kant op

[ Voor 21% gewijzigd door misterm90 op 13-11-2008 13:02 ]