Beste Tweakers,
Ik heb een probleem met het installeren van Vista Home Premium 64 bits
Hij installeert vista wel maar als hij door wil starten naar Windows geeft hij een blue screen met 0x0000007b
Ik heb er op gezocht en het blijkt iets te zijn met S-ATA drivers. Dus tijdens de installatie op F6 gedrukt. Driver van de gigabyte site gehaald ( de goede uiteraard ). Windows laad de driver verder netjes. Daarna gaat hij terug naar het menu waar ik de partities kan selecteren. Selecteer ik de geformatteerde partitie geeft hij weer een andere error
( 0x80070037 ) Ik kon daar zo 123 geen oplossing voor vinden.
Ik heb verder ook de nieuwste bios voor de GA-P35-DS3R ( F11 ). Ik gebruik een S-ATA HDD ( samsung spinpoint T133 dacht ik ).
PS. met mijn oude vista dvd lukt het ook niet. hoewel het vroeger wel lukte. Dus misschien iets met bios opties? Of door de nieuwe bios ?
Ik hoor het wel als jullie tips hebben van hoe of wat.
Nog even de specs:
GA-P35-DS3R ( rev 2.0 )
Q6600 G0
2 GB OCZ 800 Mhz
Samsung SpinPoint T133 ( 400 GB )
Windows Home Premium 32/64 bits )
Mvg Martin Zweep
Ik heb een probleem met het installeren van Vista Home Premium 64 bits
Hij installeert vista wel maar als hij door wil starten naar Windows geeft hij een blue screen met 0x0000007b
Ik heb er op gezocht en het blijkt iets te zijn met S-ATA drivers. Dus tijdens de installatie op F6 gedrukt. Driver van de gigabyte site gehaald ( de goede uiteraard ). Windows laad de driver verder netjes. Daarna gaat hij terug naar het menu waar ik de partities kan selecteren. Selecteer ik de geformatteerde partitie geeft hij weer een andere error
Ik heb verder ook de nieuwste bios voor de GA-P35-DS3R ( F11 ). Ik gebruik een S-ATA HDD ( samsung spinpoint T133 dacht ik ).
PS. met mijn oude vista dvd lukt het ook niet. hoewel het vroeger wel lukte. Dus misschien iets met bios opties? Of door de nieuwe bios ?
Ik hoor het wel als jullie tips hebben van hoe of wat.
Nog even de specs:
GA-P35-DS3R ( rev 2.0 )
Q6600 G0
2 GB OCZ 800 Mhz
Samsung SpinPoint T133 ( 400 GB )
Windows Home Premium 32/64 bits )
Mvg Martin Zweep
[ Voor 0% gewijzigd door martinzweep op 13-11-2008 01:24 . Reden: even Rev 2.0 toevoegen ]