Ik ben aan het experimenteren geslagen met het partitioneren van een vista schijf maar elke keer wanneer ik van de resterende ruimte een nieuwe partitie maak wordt vista unbootable. Nu komt daar nog eens bij dat ik mijn ghost image niet terug kan zetten. De ghost image is gemaakt van een schijf van 1 TB.De image is 200 GB groot. Klopt het dat ik hem niet terug kan zetten op een partitie van 300GB? Moet ik de schijf formatteren zodat de schijf weer 1 TB wordt? Ik wil hem niet formatteren als ik niet zeker weet dat het lukt anders ben ik al mijn data kwijt. Ikben namelijkbang dat het niet aan de partitie maar aan de image ligt. Dan ben ik, zowel de image als de data van de unbootable Vista partitie kwijt.
By the way. Ik heb al goed gegoogled maar de info is zo ontzettend oud dat ik niet weet of de informatie nog betrouwbaar is. Aangezien het om zeer belangrijke data gaat wil ik graag de pro's hier over raadplegen
By the way. Ik heb al goed gegoogled maar de info is zo ontzettend oud dat ik niet weet of de informatie nog betrouwbaar is. Aangezien het om zeer belangrijke data gaat wil ik graag de pro's hier over raadplegen