Ik heb sinds een paar dagen Vista geinstalleerd. Sinds ik Vista draai heb ik soms bij spellen en Windows Mediacenter dat het hele scherm vol met artifacts zit. Ik heb het getest met GTA:SA en Battlefield 1942. De ene keer starten die gewoon goed op en de andere keer direct al bij de introschermpjes allemaal puntjes en kronkelende hokjes etc. Als ik dan een ander, ouder spel start (Insane) is het beeld wel goed en als ik die afsluit en GTA of Battlefield speel is het beeld in die spellen ook weer goed (kan dan uren spelen). Net of dat oudere spel weer iets 'reset' oid waardoor de artifacts weer weg zijn.
Toen ik eerst nog XP draaide heb ik hier nooit last van gehad (>1 jaar). Het lijkt me dus duidelijk iets softwarematigs. Ik heb 3 verschillende drivers geprobeerd (nieuwste en 1 na nieuwste van nvidia-site en een van de site van asus), maar allen zelfde symptonen.
Meer mensen hier last van en iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Mijn specs:
MSI K9N moederbord
Asus 7600GT Silent (waar een 12CM fan overheen blaast)
Seasonic 430W voeding
Vista x64 Ultimate
(maar nogmaals: lijkt me sterk dat er iets mis is met mijn hardware, aangezien onder XP alles prima werkt voor > 1 jaar).
Toen ik eerst nog XP draaide heb ik hier nooit last van gehad (>1 jaar). Het lijkt me dus duidelijk iets softwarematigs. Ik heb 3 verschillende drivers geprobeerd (nieuwste en 1 na nieuwste van nvidia-site en een van de site van asus), maar allen zelfde symptonen.
Meer mensen hier last van en iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Mijn specs:
MSI K9N moederbord
Asus 7600GT Silent (waar een 12CM fan overheen blaast)
Seasonic 430W voeding
Vista x64 Ultimate
(maar nogmaals: lijkt me sterk dat er iets mis is met mijn hardware, aangezien onder XP alles prima werkt voor > 1 jaar).
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 12-11-2008 22:41 ]