Om mijn nieuwe lens eens even goed te testen ben ik naar de dierentuin geweest. Het was een mooie dag, veel licht buiten maar in de binnenverblijven was het donker en daar kwamen de echte kwaliteiten tevoorschijn. ISO 800 op f2.8 en 200mm met een sluitertijd van 1/20 en nog steeds redelijke plaatjes! Er is nergens geflitst en er zijn alleen crops gemaakt. Verwacht geen diepgaande verhalen of achterliggende gedachten, het zijn gewoon plaatjes
Nadat ik de foto's op flickr had gezet heb ik aan ajhaverkamp gevraagd wat hij er van vond. Dit is iemand op GOT die zo ongeveer elke week in dierentuin is voor de mensen die hem niet kennen. Na zijn zeer uitgebreide commentaar op elke foto ben ik nog een keer door de meeste foto's gegaan en hier en daar wat aanpassingen gedaan. Zijn hulp heeft mijn foto's zeker goed gedaan
Nu zijn ze wel zo ongeveer klaar maar aangezien ik nog nooit dieren heb gefotografeeerd en dit mijn eerste +/- 300 foto's waren met deze lens ben ik toch nog wat terughoudend. Genoeg blabla: Foto's
1:

Indische neushoorn, groter
2:

Stokstaartje, groter
3:

Flamingo, groter
4:

Kroeskoppelikaan, groter
5:

Giraffe, groter
6:

Nicobarduif, groter
7:

Prairiehondje, groter
8:

Kwal, groter
9:

Clownvis, groter
10:

Gevlekte hyena, groter
11:

Waaierduif, groter (Onbewerkt!!! okee er zaten 2 plekjes in die nog wat kleur hadden)
Voor meer en groter verwijs ik jullie graag door naar Flickr
Nadat ik de foto's op flickr had gezet heb ik aan ajhaverkamp gevraagd wat hij er van vond. Dit is iemand op GOT die zo ongeveer elke week in dierentuin is voor de mensen die hem niet kennen. Na zijn zeer uitgebreide commentaar op elke foto ben ik nog een keer door de meeste foto's gegaan en hier en daar wat aanpassingen gedaan. Zijn hulp heeft mijn foto's zeker goed gedaan
Nu zijn ze wel zo ongeveer klaar maar aangezien ik nog nooit dieren heb gefotografeeerd en dit mijn eerste +/- 300 foto's waren met deze lens ben ik toch nog wat terughoudend. Genoeg blabla: Foto's
1:

Indische neushoorn, groter
2:

Stokstaartje, groter
3:

Flamingo, groter
4:

Kroeskoppelikaan, groter
5:

Giraffe, groter
6:

Nicobarduif, groter
7:

Prairiehondje, groter
8:

Kwal, groter
9:

Clownvis, groter
10:

Gevlekte hyena, groter
11:

Waaierduif, groter (Onbewerkt!!! okee er zaten 2 plekjes in die nog wat kleur hadden)
Voor meer en groter verwijs ik jullie graag door naar Flickr
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme