Raar probleem hier. Heb geen voorbeeld beschikbaar wegens geheimhoudingsverklaring, maar de onderstaande code moet duidelijk genoeg zijn.
sIFR-config.js:
En de code in de website:
CSS is verder niet bijzonder:
En toch doet dit het alleen maar in Firefox 3 en Safari, IE en Opera laten gewoon de standaard tekst staan, zonder debugging errors ofzo!
Kan iemand me hiermee helpen? Ik zit echt vast, en die website moet komend weekend klaar zijn
sIFR-config.js:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| var rockwell = { src: './sifr/sifr.swf' }; sIFR.activate(rockwell); sIFR.replace(rockwell, { selector: '.header-menu li', css: [ '.sIFR-root { font-size: 18px; }', '.sIFR-root a { color: #002040; text-decoration: none; }', '.sIFR-root a:hover { color: #ed008c; }' ], wmode: 'transparent', forceSingleLine: true }); |
En de code in de website:
HTML:
1
2
3
4
| <ul class="header-menu"> <li><a href="#">HOME</a></li> <li><a href="#">FOTO'S</a></li> </ul> |
CSS is verder niet bijzonder:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| .header-menu { list-style: none; position: absolute; margin: 200px 0px 0px 140px; } .header-menu li { display: block; float: left; font: 20px Tahoma; line-height: 1em; margin: 0px 15px 0px 0px; |
En toch doet dit het alleen maar in Firefox 3 en Safari, IE en Opera laten gewoon de standaard tekst staan, zonder debugging errors ofzo!
Kan iemand me hiermee helpen? Ik zit echt vast, en die website moet komend weekend klaar zijn

Homey — Critics are those without skills to create.