Mwoah, een E8400 op 8x500+ is best leuk en niet altijd te doen met goed 800MHz geheugen (mijn Corsair XMS2 stopt bij ongeveer 500MHz, wellicht wil het wel draaien, maar dat doet mijn Q6600 niet op die FSB).
@2stimpy >>> Als je van plan bent om >450MHz FSB te draaien is het de moeite waard om te proberen, dat iets niet aan de specificatie voldoet hoeft niet in te houden dat het niet werkt. Check de QVL van je moederbord, kijk of het geheugen compatible is en ga ervoor. Een moderne Intel processor loopt meestal ook op 233/266/333MHz FSB, maar er zijn legio voorbeelden waar de processoren gewoon op 400/450/500MHz lopen, ook bepaald niet volgens specificaties.
Als je stock draait of niet verder dan een 400MHz FSB gaat dan is het denk ik de moeite en geld niet waard, de snelheidswinst is alleen te zien bij erg geheugen intensieve taken (een spelletje zal er bijvoorbeeld geen baat bij hebben, msn'en, internetten, dat soort zaken ook niet, bij video- of audiorendering wellicht een klein beetje) en zal hooguit enkele procenten opleveren.