Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
[ Voor 26% gewijzigd door gertvdijk op 12-11-2008 19:44 ]
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Ga er geen dag college voor opofferen, te weinig leuks (op mischien een LPI na).
als het nu dichterbij was geweest ha dik gezegd.. ja kom.. laten we eens gaan kijken
Verder ga ik even kijken bij de mensen bij wie ik in 2009 mijn RHCA ga afmaken
* wzzrd gaat een smiley maken met een rode hoed op
RHCE certificering e.d. . Ik ga naar die seminar van 14:00 - 16:00 "2008 Het jaar van de Dekstop". Bedoel je die ook?
Wat een vreemde beurs was dat. Kom je op de Linuxworld aan, zie je notabene overal windows desktops, mensen in pak die per definitie denken daarom intelligenter en beter te zijn. Ga je naar een seminar over 2008, het jaar van de desktop,op Linuxworld ... komt daar een dude van Microsoft spreken!
* Khaine stond enigsinds perplex.
Positief punt waren de beursbabes, daar zullen ongetwijfeld pics van verschijnen binnenkort
Laatst kwam ik een jQuery/Drupal talk tegen van een 12 jarige! Die was er vroeg bij...
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
vorig jaar een stuk interressanter qua talks
ik weet niet in hoeverre deze beurs te vergelijken is met FOSDEM
Da's Dmitri Gaskin, en ja, die kerel is geniaal. Heeft ook de mazzel dat pa met Drupal bezig is, dus hij komt op elke DrupalCon die er isgertvdijk schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:58:
LOL. Ben ik even blij dat ik er niet een dag voor heb opgeofferd. Dacht al dat het meer een show was dan serieuze Linux talks. Ik kijk wel Google Video's van talks van Torvalds en wat andere kernel maintainers.
offtopic:
Laatst kwam ik een jQuery/Drupal talk tegen van een 12 jarige! Die was er vroeg bij...
Ik ga in 2009 ook naar FOSDEM en wel op de zondag. Dan is er namelijk een devroom van Drupal, waar ik misschien een presentatie ga houden.