LinuxWorld 2008, nog deelnemers hier?

Pagina: 1
Acties:

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:28

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Eigenlijk had ik op GoT al lang een topic verwacht, maar blijkbaar verwacht ik teveel :P

Zijn er dit jaar mensen die al een entreebewijs hebben voor LinuxWorld? Ik ga sowieso morgen zelf omdat ik dan al vrij heb van werk. Ik ga wat kleine seminars bijwonen over ondermeer datastorage e.d.

Zat me alleen af te vragen of er meer GoT-ers dit gingen bezoeken? Er is een topic voor de 2007 beurs geweest, maar die is na 5 reply's dood gebloed.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:15
Ik had het overwogen, maar op zo'n doordeweekse dag, overdag, komt het me niet bepaald goed uit. Ik kreeg een 'vrijkaartje' bij het Linux Magazine (nederlandstalige).

[ Voor 26% gewijzigd door gertvdijk op 12-11-2008 19:44 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Same here, ik ben al 3x gespamd en ik vond het een paar jaar geleden ook niet echt spannend.
Ga er geen dag college voor opofferen, te weinig leuks (op mischien een LPI na).

• gertvdijk
Opvallend voor mij was ook de aanwezigheid van Microsoft bij een Open source bijeenkomst...

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01 16:39
helaas is het zo ver weg.
als het nu dichterbij was geweest ha dik gezegd.. ja kom.. laten we eens gaan kijken

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Wel jammer zo. Ik heb wellicht gewoon geluk met mijn vrije donderdag?

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Ja, ik zal er zijn, net als vorig jaar. De beurs zelf ben ik meestal wel na een paar uur uitgekeken. Ik ga er meer heen voor de sprekers. Vorig jaar waren er een paar bijzonder interessante, zoals Volkert Lendeke van het Samba team. Dit jaar ga ik op donderdag, om te kijken of er iets zinnigs gezegd wordt door onder meer de MS man over Open Source desktops (één van mijn werkterreinen), ik pak een Security seminar mee en ik ga even kijken bij het seminar over SNS Bank en open source.

Verder ga ik even kijken bij de mensen bij wie ik in 2009 mijn RHCA ga afmaken :)

* wzzrd gaat een smiley maken met een rode hoed op :*)

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
@wzzrd : Jij zit precies in het werkveld waar ik ooknaar heb gekeken!

RHCE certificering e.d. . Ik ga naar die seminar van 14:00 - 16:00 "2008 Het jaar van de Dekstop". Bedoel je die ook?

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

onder meer :)

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Nou ik sla het lekker over, ik vond het vorig jaar echt een afknapper.

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Topicstarter
Nou, dit topic mag ook weer doodbloeden :P

Wat een vreemde beurs was dat. Kom je op de Linuxworld aan, zie je notabene overal windows desktops, mensen in pak die per definitie denken daarom intelligenter en beter te zijn. Ga je naar een seminar over 2008, het jaar van de desktop,op Linuxworld ... komt daar een dude van Microsoft spreken!

* Khaine stond enigsinds perplex.

Positief punt waren de beursbabes, daar zullen ongetwijfeld pics van verschijnen binnenkort :P

• gertvdijk
LOL. Ben ik even blij dat ik er niet een dag voor heb opgeofferd. Dacht al dat het meer een show was dan serieuze Linux talks. Ik kijk wel Google Video's van talks van Torvalds en wat andere kernel maintainers.
offtopic:
Laatst kwam ik een jQuery/Drupal talk tegen van een 12 jarige! Die was er vroeg bij...

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
ik vond FOSDEM dit jaar ook maar tegenvallen (ja, dat was al in februari :p)
vorig jaar een stuk interressanter qua talks

ik weet niet in hoeverre deze beurs te vergelijken is met FOSDEM

iRacing Profiel

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

gertvdijk schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:58:
LOL. Ben ik even blij dat ik er niet een dag voor heb opgeofferd. Dacht al dat het meer een show was dan serieuze Linux talks. Ik kijk wel Google Video's van talks van Torvalds en wat andere kernel maintainers.
offtopic:
Laatst kwam ik een jQuery/Drupal talk tegen van een 12 jarige! Die was er vroeg bij...
Da's Dmitri Gaskin, en ja, die kerel is geniaal. Heeft ook de mazzel dat pa met Drupal bezig is, dus hij komt op elke DrupalCon die er is :P

Ik ga in 2009 ook naar FOSDEM en wel op de zondag. Dan is er namelijk een devroom van Drupal, waar ik misschien een presentatie ga houden.
Pagina: 1