Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met posten.

Pagina: 1
Acties:

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik heb de afgelopen tijd wel eens vaker dat ik als ik een post wil posten weer een blanco postscherm krijg (zonder dat mijn bericht gepost was). Dit in verschillende browsers op verschillende computers. Hoe kan dit?

voorbeeld:

...

Het lijkt aan de post te liggen: ik wilde een voorbeeld invoegen maar dan lukt het posten niet :) Ik zal nog eens kijken of ik misschien bepaalde karakters moet escapen ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door begintmeta op 12-11-2008 18:04 ]

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Het lijkt met de lengte van de post te maken te hebben, onafhankelijk van de inhoud. Ik heb de laatste tijd ook problemen met allerlei internetverbindingen, dus wellicht ligt het aan mijn internetaansluiting thuis...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah verek, daar doelde je op in je topicreport bij discussie/wenselijkheid e-mail beveiliging
Zie het slotje daar :)
Je berichten zijn daar duidelijk wel gepost.

Zo te lezen gebeurt het alleen bij je thuis? Dan inderdaad verbinding misschien crappy. Ctrl-F5 :Y) Ook: proxy? Brakke viris- of andere contentscanners? Of gebruik je een ad-blocker?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Ha, inderdaad, hier doelde ik op in mijn TR. Mijn eigen mening wil ik trouwens graag toevoegen aan de discussie daar, wellicht dat de boel weer open kan als ik het een en ander kan bewerken (dan pm ik je eventueel).

Korte berichten kan ik dus wel posten, ongeveer tot de lengte als in het bewuste topic, langer lukt niet, ook niet als ik een post edit (had ik natuurlijk wel geprobeerd). Als ik edit krijg ik na het submitten weer het ongewijzigde edit-scherm te zien. Vooraf bekijken van een post lukt overigens ook niet als het bericht te lang is.

Ik heb het geprobeerd met router, zonder router, op een Mac, in windows, in linux, openbsd en freebsd en dan ook weer in diverse browsers... en zonder ad-blockers of virusscanners

Ben benieuwd of Ziggo me verder kan helpen. (deze post zit weer aan de limiet)

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 12-11-2008 19:16 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

wat is in godensnaam een 'blanco postscherm' :?

[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 12-11-2008 19:35 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

iets typen, verzenden , en dan niks zien waarschijnlijk

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
moto-moi schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:35:
wat is in godensnaam een 'blanco postscherm' :?
De scherminhoud dat je ziet als je op reply drukt. Dus nog met blanko invulblokken.

Als ik edit druk zie ik na het submitten dan weer het scherm dat ik zag toen ik in eerste instantie op edit drukte, dus met de oude onge-edite post er weer in.

• moto-moi

moto-moi

Ah, onderdruk je referers ofzo?

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Niet dat ik weet. maar goed mijninternet doet de laatste tijd dus agemeen raar (problemen met andere forms, webmail, smtp, flash filmpjes zoals op southparkstudios, imap...) Browsen lukt meestal wel zonder problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 12-11-2008 20:30 ]

• moto-moi

moto-moi

ehm, als je al problemen hebt met andere forms, denk ik dat we dit topic wel kunnen sluiten want dan is het zeker geen probleem bij ons? ;)

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Helaas ben ik nogal eenkennig. Een ander forum heb ik nog niet geprobeerd :) Maar ik ga er nu eerst maar eens vanuit dat het probleem niet bij jullie ligt. Morgen zal ik eens vanaf elders proberen te posten, als dat niet lukt zal ik dat hier weer melden, als het wel lukt ook (maar dan is het klaar).

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
wireshark testpost

de boel werkt ook elders niet, het ligt vermoedelijk aan ziggo

[ Voor 82% gewijzigd door begintmeta op 27-11-2008 01:59 ]

Pagina: 1