Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vista] boot niet door, hangt op drivers? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem bij het booten met Vista en krijg het zelf niet opgelost.

Vista hangt bij het laden van het systeem (de blokjes die bewegen zegmaar).

Wat heb ik al geprobeerd:
active directory terugzetten
laatst bekende werkende config
veilige modus --> systeemherstel (diverse data geprobeerd, ben nu al een maand terug)

Maar: hij blijft weigeren op te starten. Ik denk dat het aan drivers ligt? Wat ik nu gedaan heb ik een log ervan gemaakt. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over wat ik kan doen. Ik recover mijn pc momenteel liever niet gezien ik een hoop applicaties dan weer opnieuw moet installeren.

*knip waslijst*

[ Voor 98% gewijzigd door alt-92 op 12-11-2008 17:37 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Volgens mij snap je zelf niet wat je hebt gedaan. Active Directory terug zetten?? :?

Windows al opnieuw geprobeerd te installeren?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het wel aardig hoor wat ik gedaan heb, behalve dat active directory terugzetten, weet inderdaad niet wat dat inhield. Maarja, als je wanhopig wordt ga je vanalles proberen he :)

Ja, zoals ik zei is windows opnieuw installeren of recoveren even geen optie... Ik hoop dat iemand het probleem zo 'ziet' ..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:17:
Ja, zoals ik zei is windows opnieuw installeren of recoveren even geen optie... Ik hoop dat iemand het probleem zo 'ziet' ..
Nou, als je nu al niet meer kan opstarten, en ook een safe Mode of laatst bekend werkende hebt gekozen, en je volgens eigen zeggen al een maand terug bent gegaan in Restore points ben je sowieso al dingen kwijt.

maar nu even wat anders: is het geen idee om de volgende keer gewoon die logfile ergens op je webspace te zetten en een linkje ernaar te geven?

Scheelt ook weer een bak overbodige tekst hier.

[ Voor 18% gewijzigd door alt-92 op 12-11-2008 17:38 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ben maar een aantal programmas kwijt nu, dat is niet zo erg.

Maar al mijn gegevens voor toegang tot weblog etc staan op pc die kapot is, en backup heb ik hier niet bij de hand. vandaar paste in bericht.