[PW] Siemens Gigaset SX762 - isdn en analoog verkeerd om

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hoi,

Bij m'n zoektoch naar een nieuw wireless ADSL 2+ modem/router kwam ik op deze Siemens, en na aanvankelijk wat verwarring kwam ik erachter dat de prijzen en links bij de analoge modem (Annex A) allemaal verwijzen naar de ISDN (Annex B ) versie, en andersom. Ik heb niet alle shoplinkjes aangeklikt, maar voor de bovenste 6 a 7 lijkt dit wel op te gaan.

De ISDN versie, met analoge shoplinks: pricewatch: Siemens Gigaset SX762 WLAN dsl
De analoge versie, met ISDN shoplinks: pricewatch: Siemens Gigaset SX762 WLAN dsl

De specs die t.net aan elk product koppelt lijken iig te kloppen (op basis van het EAN nummer). Ook de shops hanteren dezelfde nummers, dus ik vind het raar dat het steevast verkeerd lijkt te gaan.

Maar goed dat ik het op tijd zag, want ik had bijna de verkeerde besteld :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
http://tweakers.net/ext/p...tProduct&productId=171250 ?

Ik dacht dat jij ze wel zou kennen, die groene linkjes aan de zijkant bij het winkeloverzicht.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat moet ik daarmee dan? Wat daar staat klopt gewoon. Het punt is dat dat artikel niet overeen komt met waar de shops naar verwijzen.

Stel je kiest voor het analoge modem. Vervolgens bekijk je de prijzenlijst en kies je een van je shops. Ten eerste zijn de prijzen die daar staan dan die van de ISDN variant, en bovendien wijzen alle shop deeplinks door naar de ISDN versie.

[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 12-11-2008 16:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja, ik zou natuurlijk alle informatie op die pagina die jij aangeeft kunnen swappen met die van het andere product, maar dat leek me persoonlijk niet erg handig (geen idee wat voor gevolgen dat heeft voor de interne verwijzingen - ik dacht sowieso dat dat op EAN nummer ging maar dat is blijkbaar niet het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Alle random opmerkingen dump ik altijd in het opmerkingenveld. Daar kun je in principe alles in kwijt. Dingen als dubbele producten gaan prima via die route, maar dit moet ook gewoon kunnen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ah, het opmerkingen veld had ik nog niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik zie denk ik al wat er mis is, de artikelnummers van de fabrikant zelf staan verkeerd om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Goed speurwerk, het lag hem idd aan de sku (fabrikantnummer). Dat gaf ons systeem achter de schermen ook wel aan, maar doordat de sku's zodanig op elkaar leken viel dat niet al te best op. Prijzen worden inderdaad automatisch gekoppeld, maar eerst op basis van sku en daarna op basis van ean. Dus als de sku's verkeerd om staan gaat het mis ja :P.

Iig bedankt voor het melden, een edit submit was in dit geval mogelijk ook misgegaan omdat je dan conflicterende sku's aan het submitten was. Dan moest je omschrijving wel heel goed zijn wilde dat mooi opvallen. Ben in dit geval blij met een topic dus :).

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1