Ik heb een HPdc5850 aangeschaft, een krachtige pc's met aardige specificaties. Ik heb deze machine gedowngrade naar XP Pro SP3, en ben tegen een aantal dingen aangelopen:
Kan het zijn dat de machine gebouwd is voor een Vista installatie, en dat XP niet helemaal lekker goed overweg kan met de techniek? Als ik HP belt zeggen ze dat ze alleen Vista ondersteunen op deze machines (er zit wat nieuwere techniek in). Wel vaag, want ze leveren XP SP2 cd's mee.
Anybody hetzelfde probleem of oplossingen/ suggesties?
- USB devices installeren niet automatisch, er moet voor elk device (USB stick, USB muis, printers, etc.) de Wizard Hardware toevoegen worden doorlopen, en een aantal keer geklikt worden op ' Toch doorgaan', om uiteindelijk de hardware werkend te krijgen
- De pc is aardig traag wat betreft XP SP3 op een Dual Core 2,7GHz met 2GB geheugen, het betreft een schone installatie, en op andere machines met dezelfde specs draait XP als een zonnetje
Kan het zijn dat de machine gebouwd is voor een Vista installatie, en dat XP niet helemaal lekker goed overweg kan met de techniek? Als ik HP belt zeggen ze dat ze alleen Vista ondersteunen op deze machines (er zit wat nieuwere techniek in). Wel vaag, want ze leveren XP SP2 cd's mee.
Anybody hetzelfde probleem of oplossingen/ suggesties?