Toon posts:

Geforce 9800GX2 geen HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb laatst een nieuw beeldscherm gekocht (asus vk222h) met HDMI aansluiting, nu heb ik deze aangesloten op mijn geforce 9800GX2 (ook met HDMI aansluiting) alleen nu zegt mijn beeldscherm dat deze geen HDMI-signaal krijgt, dit is hetzelfde geval met de DVI aansluiting. Alleen de VGA aansluiting doet het prima, waar kan dit probleem aan liggen? aan de HDMI-kabel? mijn grafische kaart?

Alvast Bedankt,

Greetz Peter

• jortjuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-07-2023
Mischien kun je het beeldscherm proberen op digital te zetten ik denk dat het daaraan ligt want vga is analoog en dvi en hdmi zijn digitaal maar mijn scherm doet dat automatisch ik weet niet hoe dat met jouw scherm gaat.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:07
pc is uit als je kabels verwisselt? Want als je opstart met VGA, springt hij niet automatisch over als hij naar plots naar DVI/HDMI gaat. Sluit alleen die Asus aan via HDMI, druk pc aan, en zet vervolgens monitor op auto als je deze optie hebt (waarschijnlijk, kan ik ook omdat ik meerdere aansluitingen heb, kiezen tussen analog en digital (vga en dvi).

Zo niet, en DVI wil ook niet, test monitor dan eens op andere pc. Zo kun je uitsluiten of het aan de monitor of videokaart ligt ;)

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
ok dat ga ik gelijk eens uitproberen. ik hoop dat het werkt.
laat nog wel weten of het gewerkt heeft;)
thanks voor de reply:)