Toon posts:

Prijsverlaging, wanneer merkbaar in de winkel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op 4 maart verlaagd Intel ze prijzen en op 5 maart volgt AMD... Da's dus voor de inkoop die lagere prijzen, maar wanneer zal je dat in de winkel merken :?
Ik wil op korte termijn gaan upgraden, zou het in de week na de verlaging al te merken zijn of zal het nog een aantal weken duren :? In dat laatste geval kan ik net zogoed meteen al gaan inkopen, anders wacht ik nog wel een weekje.

Wie-o-wie heeft hier ervaring mee (mischien iemand die in een shopje werkt :?)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07
Tsjah, ik denk dat dat grootendeels afhankelijk is van hoe snel dat een sjop z'n voorraad kwijt kan die nog tegen de oude prijs is ingekocht.

Als het goed is is dit al wel vrij snel merkbaar in de prijzen hoor. Hou er een weekje voor aan ofzo.....

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Nou, ik vindt dat anders wel meevallen in Nederland computerland(NIET DUS!). We lopen hier altijd achter. Alle producten zijn vaak 30% duurder dan in andere landen.

A.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

nmet +/- 3 weken zullen de daling hier ook doorgevoerd worden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• stylezzz
Op vrijdag 23 februari 2001 17:13 schreef acidfever het volgende:
Nou, ik vindt dat anders wel meevallen in Nederland computerland(NIET DUS!). We lopen hier altijd achter. Alle producten zijn vaak 30% duurder dan in andere landen.

A.
Tsjah, het gras van de buurman is altijd groener niet waar? Wij zijn ook niet de producerende landen natuurlijk waar die producten als eerste verschijnen. Ze mogen eerst een paar weken in de boot voor ze rotterdam binnenkomen......:)

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Intel maakt ook processors in Ierland als ik het goed heb, dus dat is zo in Rotterdam.
De concurrentie is zo moordend, zeker bij online shopping, dat een internet boer beter de prijzen snel omlaag kan gooien voordat hij z'n handel helemaal niet meer kwijtraakt.
Kijk maar naar de laatste prijsdaling van Intel en hoe lang het duurde voor hier de prijs omlaag ging.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... ik geef het een week en anders ga ik gewoon shoppen. Zo ontzettend veel scheeld het ook weer niet, iets van 100,- op een bedrag van totaal 1732,-.
(Asus mobo,1 Ghz proc.,256MB geheugen,A-Open kast)

• stylezzz
Psies, als je iedere keer moet wachten op zo'n prijsverlaging dan kan je denk ik nooit iets kopen. Gewoon shoppen, en tweaken die handel.........>:)
Pagina: 1