Vandaag heb ik een Club3D ATI 2400 PRO AGP kaart gekocht ivm het kapot zijn van de oude kaart in de PC. Ik heb de nieuwe kaart geplaatst in de PC en vervolgens opgestart waarna het beeld goed was. Gewoon de normale resolutie en 32bits kleurendiepte.
Echter na het draaien van de Windows Updates en de benodigde reboot is het gehele kleurenpallet verandert naar 4-bits en een maximale resolutie van 640*480. Ik heb getracht de videokaartdrivers te deinstalleren en wederom te installeren echter dit helpt niet. Zowel de drivers die bij de kaart kwamen, als de download vanaf ATI werken niet.
Het betreft het volgende systeem:
Medion PC
2.66GHz Pentium 4
512 DDR333 ram
120GB Schijf
Windows XP Home Edition voorzien van SP2 (vergeten eerder te vermelden)
De videokaart is een Club3D 2400 PRO AGP. Mocht een van jullie een idee hebben ik houd mij zeer aanbevolen.
Echter na het draaien van de Windows Updates en de benodigde reboot is het gehele kleurenpallet verandert naar 4-bits en een maximale resolutie van 640*480. Ik heb getracht de videokaartdrivers te deinstalleren en wederom te installeren echter dit helpt niet. Zowel de drivers die bij de kaart kwamen, als de download vanaf ATI werken niet.
Het betreft het volgende systeem:
Medion PC
2.66GHz Pentium 4
512 DDR333 ram
120GB Schijf
Windows XP Home Edition voorzien van SP2 (vergeten eerder te vermelden)
De videokaart is een Club3D 2400 PRO AGP. Mocht een van jullie een idee hebben ik houd mij zeer aanbevolen.
[ Voor 4% gewijzigd door Maximus op 12-11-2008 14:12 . Reden: Windows versie toegevoegd aan TS ]
PhD i.o.