Ik heb bij T-Mobile een 1jarig Sim Only Relax 150 afgesloten. De actie die daarbij liep was dat je gedurende 1 jaar "gratis" er 100 smsjes bij kreeg. Ik moest wachten op nummerbehoud alvorens de T-Mobile simkaart geactiveerd werd. Dat gebeurdde gisteren en zo vroeg ik mij af hoe het qua beltegoed opvragen zit. Schijnt dat je naar 1202 voor T-Mobile moet bellen om zo te horen hoeveel minuten en smsjes er resteren. Dus dat deed ik en ik kreeg het volgende te horen: (zonder ook maar een seconde gebeld te hebben)
"U heeft nog 1 uur, 15 minuten en 0 seconden over"
Dat zijn dus 75 minuten. Hoort dit dat je bij Sim Only omdat je in weze belt tegen 50% de prijs van het soortgelijke abonnement? Want ik had verwacht 150 belminuten te krijgen, wat dus zou betekenen dat er vermeld had moeten worden: "U heeft nog 2 uur, 30 minuten en 0 secondes over". Verkeer ik nu in de verkeerde veronderstelling dat ik bij een 150 relax sim only 150 belminuten krijg of zie ik dat juist?
Is er iemand die langer bij T-Mobile zit en eveneens een sim only heeft die me daar meer over kan vertellen?
"U heeft nog 1 uur, 15 minuten en 0 seconden over"
Dat zijn dus 75 minuten. Hoort dit dat je bij Sim Only omdat je in weze belt tegen 50% de prijs van het soortgelijke abonnement? Want ik had verwacht 150 belminuten te krijgen, wat dus zou betekenen dat er vermeld had moeten worden: "U heeft nog 2 uur, 30 minuten en 0 secondes over". Verkeer ik nu in de verkeerde veronderstelling dat ik bij een 150 relax sim only 150 belminuten krijg of zie ik dat juist?
Is er iemand die langer bij T-Mobile zit en eveneens een sim only heeft die me daar meer over kan vertellen?