Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb bij T-Mobile een 1jarig Sim Only Relax 150 afgesloten. De actie die daarbij liep was dat je gedurende 1 jaar "gratis" er 100 smsjes bij kreeg. Ik moest wachten op nummerbehoud alvorens de T-Mobile simkaart geactiveerd werd. Dat gebeurdde gisteren en zo vroeg ik mij af hoe het qua beltegoed opvragen zit. Schijnt dat je naar 1202 voor T-Mobile moet bellen om zo te horen hoeveel minuten en smsjes er resteren. Dus dat deed ik en ik kreeg het volgende te horen: (zonder ook maar een seconde gebeld te hebben)

"U heeft nog 1 uur, 15 minuten en 0 seconden over"

Dat zijn dus 75 minuten. Hoort dit dat je bij Sim Only omdat je in weze belt tegen 50% de prijs van het soortgelijke abonnement? Want ik had verwacht 150 belminuten te krijgen, wat dus zou betekenen dat er vermeld had moeten worden: "U heeft nog 2 uur, 30 minuten en 0 secondes over". Verkeer ik nu in de verkeerde veronderstelling dat ik bij een 150 relax sim only 150 belminuten krijg of zie ik dat juist?

Is er iemand die langer bij T-Mobile zit en eveneens een sim only heeft die me daar meer over kan vertellen?

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:38
Ik heb exact hetzelfde abonnement als jij. De hoeveelheid beltegoed die je nu gekregen hebt is een deel van de maand. Over een halve maand krijg jij weer nieuw beltegoed op een vaste dag in de maand (dat zie je op je eerste factuur). Vanaf dan krijg je dus 150 belminuten erbij.

Uiteraard betaal je nu ook maar de helft van je abonnementskosten voor die 75 minuten. Bij T-Mobile betaal je altijd een maand vooruit, dus je eerste factuur zal dus samengevat bestaan uit: 75 belminuten die je nu gehad hebt + 150 belminuten vooruit voor de komende maand (je eerste factuur is dus (in jouw geval) 1,5x hoger dan normaal.

Begrijp je het nog een beetje? :P Het was een lange dag vandaag, sorry haha.

[ Voor 46% gewijzigd door Naafkap op 12-11-2008 18:06 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Je uitleg snap ik. Maakt het ook meteen duidelijk. Ik zou 6 per maand betalen, dus dan wordt er straks 9 euro afgetrokken. (als ik jouw uitleg goed begrijp nl. 1,5x wat je normale maandbedrag is) Dan is het tenminste opgehelderd, heb wel vaker meegemaakt, Telfort bijv. incasseerde bij de 1ste factuur meteen de 1ste twee maanden :| Enfin, ik heb mijn antwoord.

Topic kan op slot.