Toon posts:

Wat mag zoiets kosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Er is mij een interessant partijtje laptops aangeboden, maar ik heb helemaal geen verstand van deze bussiness. Het betreft 100x HP 6320 laptopjes en ik kan ze voor 225 euro per stuk krijgen. Is dat een interessante deal? Tweedehands, maar in prima condities (vooraf gescreend).

Verkoopmodel?
Omdat het een redelijk groot partijtje betreft wil ik er slechts 75 euro bovenop gooien. Dus voor 300 kunnen ze dan verkocht worden. Denk je dat daar animo voor is?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je weet wel waar ze vandaan komen? (lijkt me handig als je ze alle 100 weer doorverkopen).

En daarbij is bv de accu kwaliteit zeker van belang voor de prijs, die 'buitendienst' laptopjes wordt veelal niet al te zuinig mee omgesprongen, zodat je uiteindelijk met een batterij zit je het met geluk een 20-30minuten weet vol te houden.

Even afhankelijk van de CPU (dacht dat bij de 6320 verschilende snelheden waren geweest), 300 lijkt mij een nette prijs.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 18:47

trixx

-CTU- SuiZide

Als je niet al teveel verstand van hebt zou ik het laten schieten. Dit is ene te groet partij om het risico te lopen. Daarnaast is 300,- voor een tweedehandsje redelijk veel als je voor 399,- bij verschillende winkels een nieuwe hp kunt halen.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:54:
Er is mij een interessant partijtje laptops aangeboden, maar ik heb helemaal geen verstand van deze bussiness. Het betreft 100x HP 6320 laptopjes en ik kan ze voor 225 euro per stuk krijgen. Is dat een interessante deal? Tweedehands, maar in prima condities (vooraf gescreend).
Je hebt hier geen verstand van maar je gaat wel 22.5k investeren?
Lijkt me niet slim.

Ligt echt aan de staat van die laptopjes, ook als er stukke exemplaren tussen zitten.
Hoe wil je ze allemaal goed testen?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Lees ook: dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31"

Dit topic is gesloten.