Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Doorschakelen vox supreme novo D354

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.
We hebben een vox supreme novo D354 en zouden dit toestel graag willen doorschekelen op bepaalde dagen Ik kan hier in de handleiding niks over terug vinden. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Bedankt.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33
Welke telefooncentrale heb je, is het een los toestel met een los nummer of een toestel waar het hoofdnummer op binnenkomt als groep zijnde?
Als je een NOVO centrale hebt is het afhankelijk of je een * nummerplan hebt of niet, meestal niet.
Een toestel los kun je doorschakelen door 60 in te toetsen en dan de bestemming.
Is het een toestel waar een groepsoproep op binnenkomt en je wilt dit nummer doorschakelen moet het met een toets Operator Volgstand.

Waarschijnlijk werkt het bij jou door 60 + bestemming te toetsen in geval van een NOVO centrale.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 16:59
Ik denk dat je dat op de centrale moet programmeren. Welke centrale gebruiken jullie? Wellicht dat KPN je daarmee kan helpen.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reacties.
De klantenservice van KPN opperde ook * 61, maar dat lukt helaas niet en volgens KPN moet dit altijd lukken. Heeft hier iemand ervaringen mee?

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 16:59
bel je met de vox servicedesk? Volgens mij is daar een apart nummer voor en volgens mij werkt *61 niet via een centrale(ervaring op een vox sopho centrale lang geleden). probeer je nu door te schakelen vanaf de centrale of toestel zelf?

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32
Gekeken op de KPN site?
Bijzondere situaties
ISDN

Bij sommige ISDN-apparatuur moet u inschakelen met * 610 * en uitschakelen met # 610 #. Dit geldt bijvoorbeeld voor:

Duovox
Quattrovox II en III
Vox Chicago 200I en 220ISDN
ISDN-telefoontoestellen Vox 920 en 930

Bedrijfscentales

Bij sommige bedrijfscentrales werkt *61 niet. In de meeste gevallen is het dan wel mogelijk om door te schakelen via de centrale. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw apparatuur.
Anders even de programmeer handleiding erbij pakken.

• shaiwa887
  • Laatst online: 11:51
Ipv. *61 zou je wel eens **61 kunnen proberen.
Soms wilde een monteur dit nog wel eens doen omdat dan het nummerplan dan in de 6.. reeks liep.
Kan je helaas niet verder helpen, mijn service verleden op deze centrale is te lang geleden.
(Misschien kun je er achter komen via het bediening toestel?)

• Ora et Labora
  • Laatst online: 08:33
Vertel nu even welke centrale jullie gebruiken?
Voor elke centrale geld verschillende code's om door te schakelen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• shaiwa887
  • Laatst online: 11:51
EJVL schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:27:
Vertel nu even welke centrale jullie gebruiken?
Voor elke centrale geld verschillende code's om door te schakelen.
Als het goed is werkt dit toestel alleen op een Vox Supreme Novo.
Je weet alleen niet welke het precies is uit de serie maar de programmering is verder gelijk.
Pagina: 1