Ben dit al enkele jaren aan het uitstellen, maar "here goes" (met dat kleine voorbehoud dat ik ooit nog eens mijn "best of the best" (eens ik ze allemaal bewerkt heb) van deze reis zal posten hier in een testcase).
De datum is september 2006, de plaats Kenya, de gelegenheid huwelijksreis.
Onderstaande fotootjes zijn degene die ik ondertussen bewerkt heb om canvasprints van te maken. Zéér gefocussed op beesten. Ik heb ook een aantal landschappen geschoten, maar die zullen voor een volgende keer moeten zijn.
Materiaal: Nikon D50 + Sigma 70-300 (en soms 18-70 Nikkor) met Pola filter.
Het kost me letterlijk jaren om al mijn fotomateriaal van die reis te bewerken, maar ik kon me uiteindelijk toch niet bedwingen... tips, bemerkingen... (note: ik heb de cam een paar maand voor deze reis gekocht, en heb dit forum vooral héél veel doorgelezen).
Hier vind je nog wat meer, en kan je ze groter bekijken.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.
De datum is september 2006, de plaats Kenya, de gelegenheid huwelijksreis.
Onderstaande fotootjes zijn degene die ik ondertussen bewerkt heb om canvasprints van te maken. Zéér gefocussed op beesten. Ik heb ook een aantal landschappen geschoten, maar die zullen voor een volgende keer moeten zijn.
Materiaal: Nikon D50 + Sigma 70-300 (en soms 18-70 Nikkor) met Pola filter.
Het kost me letterlijk jaren om al mijn fotomateriaal van die reis te bewerken, maar ik kon me uiteindelijk toch niet bedwingen... tips, bemerkingen... (note: ik heb de cam een paar maand voor deze reis gekocht, en heb dit forum vooral héél veel doorgelezen).
Hier vind je nog wat meer, en kan je ze groter bekijken.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

[ Voor 4% gewijzigd door DexterBelgium op 12-11-2008 11:21 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say