Wat allemaal in ADSL d-h-z pakket?

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Wat voor soort kabel is het van de adsl modem naar de netwerkkaart in mijn comp. Crossover of gewoon een normale?
Wat voor kabels worden er meegeleverd in het pakket?

thanks

Verwijderd

volgens mij is het een normale kabel; je kunt dan wel het modem zonder HUB op de pc aansluiten, maar je kunt het modem ook direct op een HUB aansluiten... en een crosslink cable kan dat volgens mij niet aan.

verder krijg je een telefoonkabel-splitter, een telefoonkabel van +/- 1m, het modem, en 2m netwerkkabel

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
Ehm.. tuurlijk is het een crosscable!
JE gaat toch van terminal naar terminal? Als je dan de draadjes niet omdraait dan praat de zender tegen de zender en de ontvanger tegen de ontvanger. Dus het is een crosscable.

In het pakket zitten : Splitter, Crosscable, telefoonkabels, tang voor het maken van telefoonkabels en de ADSL modem (doh :)).

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Ik heb nu dus isdn kastje in mijn meterkast met een telefoon kabel naar de 1 ste verdieping. Waar de comp staat.
ISDN gaat weg, ik krijg weer gewoon normale analoge lijn.

Kan ik dan die huidige telefoon kabel die er nu dus al ligt weer gebruiken. Zodat ik mijn adsl modem boven direct op de telefoonlijn aansluit. En die telefoonkabel bij de meterkast in de splitter druk. En dan vanuit ADSL modem crosscable naar mijn netwerkkaart.

snappen jullie het nog :)

Verwijderd

hoe verklaar je dan dat de modem ook in een HUB kan? crosscables werken niet met een HUB...

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
Op vrijdag 23 februari 2001 19:25 schreef sir mchyde het volgende:
hoe verklaar je dan dat de modem ook in een HUB kan? crosscables werken niet met een HUB...
Echt wel :)
moet je alleen een knopje omzetten op de HUB :)

Verwijderd

mijn HUB heeft geen knopje, hoor :) en in de handleiding staat dat je 'm in een normale HUB kan doen...

maarja, 't zal wel een cross-cable zijn dan.. ;)
Pagina: 1