Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox360: Nieuwe campagne voor een verbod op Xbox Live?

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• vxd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06-2024
Slecht nieuws voor bezitters van de Xbox 360-console met behulp van een firmware drive gewijzigd, aangezien Microsoft lijkt te zijn begonnen met een nieuwe golf van het verbod op Xbox Live.

Sterker nog, meer en meer gebruikers, hetzij op ons forum of forums Engelssprekende vermelding van hun verbanning uit de Xbox Live-24H omgeving.

Op dit moment is er niets op aan te bepalen wat heeft geleid tot deze nieuwe golf van verbanning, maar men kan zich voorstellen dat deze nieuwe aanval tegen Microsoft console is gewijzigd in verband met de release van Gears of War 2 en / of vooral met de komst van de toekomstige update dashboard gepland voor 19 november.

Hoe dan ook, als u de eigenaar bent van een Xbox 360-drive, die is gewijzigd, en u gaat online, dan is de kans groot dat u geband wordt van xbox live.
Bezitters die geband zijn op dit moment krijgen deze code te zien Z 8015-190D

bron: http://www.xbox-scene.com/

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:43

BM

Moderator Spielerij
Tja, niet de 1e keer dat MS dat doet, dus mensen die het risico nemen met een gemodde console aan de gang te gaan lopen nu tegen de lamp.
Jammer, risico van het vak, en ik zal er niet rouwig om zijn verder.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• vxd
  • Laatst online: 17-06-2024
Indeed mensen weten als ze mods gebruiken dat ze ooit door de mand vallen, microsoft heeft dit nu ook bevestigt lees dit:

Microsoft bevestigt de nieuwe Xbox 360-console Banning
>> Van majornelson.com:

Ik heb een paar berichten gekregen en gezien sommige forum discussies verschijnen op de console bannings dus ik dacht dat ik wil na en laat mensen weten wat er is. In ons onze niet aflatende inspanning om de gameplay veilig en wel voor onze gemeenschap van meer dan 14 miljoen leden, Microsoft heeft maatregelen genomen tegen een klein percentage van de Xbox 360-consoles die illegaal zijn gewijzigd om illegaal gekopieerde spellen te spelen. Je moet weten dat het wijzigen van uw Xbox 360-console is ook een schending van de Xbox Live termen van gebruik, zal de garantie doen vervallen en zal leiden tot een verbod van Xbox Live. De gezondheid van de videogame bedrijf is afhankelijk van de klanten betalen voor de echte producten en diensten die zij ontvangen, zowel van fabrikanten en de lokale bedrijven die ondersteuning bieden voor hen. Wij zullen ons blijven inzetten en de dynamiek van anti-piracy beveiliging maatregelen tegen piraterij in de gaming industrie en de verbetering van de veiligheid in de Xbox Live community.

bekijk youtube filmpje:)
http://nl.youtube.com/watch?v=j54eSUDZc0s

Ook ben je offline met je xbox 360 en je denk veilig te zijn, zodra je online gaat word je onmiddellijk geband!! LOL

Verwijderd

Serves them right zou ik zeggen: softwarepiraten moeten maar een andere hobby zoeken als ze niet willen betalen voor hun games ;)

Microsoft heeft het al eerder gedaan inderdaad: ondertussen was het al lang geleden, dus ik vermoedde dat de volgende golf rond de nieuwe firmware update ging gebeuren, ik zat er niet ver naast dus. Sommige mensen gaan de nieuwe dashboard update dus volledig missen :)

• rnenator
  • Laatst online: 03-11 12:30
Het is sowieso al raar dat je met gemodificeerde firmware uberhaupt online kan. Mijn box zal binnenkort hetzelfde lot krijgen, ik hoop na de 19 november, maar zal er niet wakker van liggen als het eerder gebeurd. De lusten zijn nou eenmaal hoger dan de lasten.

Risico van het vak zoals velen al gezegd hebben ;)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• rnenator
  • Laatst online: 03-11 12:30
Microsoft heeft het al eerder gedaan inderdaad: ondertussen was het al lang geleden, dus ik vermoedde dat de volgende golf rond de nieuwe firmware update ging gebeuren, ik zat er niet ver naast dus. Sommige mensen gaan de nieuwe dashboard update dus volledig missen :)
De dashboard updates zijn ook los verkrijgbaar. Daarnaast zullen nieuwe games die de update nodig hebben deze op de schijf hebben staan. Niemand hoeft deze update te missen dus ;)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Misschien iets voor de frontpage (nieuwstip insturen)? Dit hoort in ieder geval niet in SPV thuis en aangezien ik er verder ook niet echt discussiewaarde in zie, sluit ik het topic.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.