Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
Hey mensen.
Ik zit met nogal een vreemd probleem.
Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleert met Windows XP (Daarvoor dual-boot Vista+XP)
Na de 1e boot heb ik zoals altijd zo veel mogelijk spullen erop gezet zoals:
Drivers:
- Chipset drivers
- Audio drivers
- Video drivers

Programma's:
- Asus probe
- VLC Media Player
en misschien nog wel meer.

Nu echter krijg ik na elke reboot alleen nog maar een zwart scherm.
Dus even een avondje gewacht, vanochtend weer aangezet, maar nog steeds hetzelvde.
Nu ben ik zo slim geweest om LogMeIn er gelijk op te zetten dus ik heb hem geprobeert te benaderen via LogMeIn.
Dit maakt echter niks uit en krijg ook daarbij een zwart scherm.
Daarna even bezig geweest via Systeembeheer -> computerbeheer en dan even verbinding maken met de nieuw-geinstalleerde pc.
Echter heb ik hier nergens rechten toe om wat te zien wat dus ook niet opschiet.
de standaart RDP van windows staat nog niet ingeschakelt en doet het dus ook niet omdat ik altijd logmein gebruik.
Veilige modus mag echter ook niks baten.

heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen ?

Mvg,
Vincent

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Gewoon ff opnieuw installeren, maar laat de PC gewoon opnieuw opstarten zodra hij daarom vraagt.
Zeker na de installatie van de chipsetdrivers, en de videodrivers, wil dat nog wel eens wonderen verrichten...

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
Brede P schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:25:
Gewoon ff opnieuw installeren, maar laat de PC gewoon opnieuw opstarten zodra hij daarom vraagt.
Zeker na de installatie van de chipsetdrivers, en de videodrivers, wil dat nog wel eens wonderen verrichten...
hmm was ik al bang voor
ik heb er echter nog nooit problemen mee gehad om alles tegelijk te installeren.
ik ga zowiezo nog even kijken met ERD commander, misschien dat het iets kleins is, en anders wordt het inderdaad maar weer installeren